גדעון סער משיב להנדל: "ההסכם הוא עם תקווה חדשה בלבד"

יו"ר תקווה חדשה, השר גדעון סער הגיב הערב לטענות יועז הנדל על כך שלא צירף אותו אל איחוד המפלגות יחד עם בני גנץ, לדברי סער: "ההסכם הוא בין כחול לבן לתקווה חדשה. ‏עם מפלגת דרך ארץ היה הסכם שכובד, ‏למר הנדל הייתה אפשרות ‏ולהצטרף והוא בחר שלא"

חזקי ניימן | פוליטי 11.7.2022 | 00:13

יועז הנדל וגדעון סער | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת חצות, לאחר יום עמוס והצהרה משותפת יחד עם שותפו החדש בני גנץ, הגיב יו"ר תקווה חדשה לטענות השר יועז הנדל שלא נכלל בדיל החדש יחד עם מפלגת כחול לבן ומצא את עצמו כרגע מחוץ לכנסת הבאה וטען כי מחובתו לדאוג קודם כל לאנשיו.

‏"אין שום שחר לטענות הללו", טען סער בקבוצת פעילים. ‏ההסכם הוא בין כחול לבן לתקווה חדשה. ‏עם מפלגת דרך ארץ היה הסכם בכנסת ‏היוצאת שכובד במלואו, ‏למר הנדל הייתה אפשרות להתאחד ‏ולהצטרף לתקווה חדשה כפי שדובר בינינו, ‏ערב הבחירות הקודמות ‏הוא נמנע מלעשות כן, ‏חובתי הראשונה היא לדאוג לתנועתי ‏ולאנשיה, ‏וכך אמשיך לעשות. ‏ליל מנוחה לכולם. כך הודעת סער.

לאחר הפרסום על איחוד בין מפלגות "תקווה חדשה" ו"כחול לבן" שמותיר את שר התקשורת יועז הנדל מחוץ למסגרת החדשה, מגיב האחרון בפוסט בפייסבוק ותוקף גם את החרדים.

"אני מקבל היום מאות פניות, חלקן של תמיכה וחלקן של שמחה לאיד, כותב הנדל. "עוד ארחיב בהמשך, אבל לעת עתה אני חייב להבהיר משהו: אני גאה בזה שהתנגדתי לישיבה עם המשותפת בסבב ג׳. זה בעיני מזיק למדינת ישראל ולדו קיום". לדבריו, "השנה האחרונה הוכיחה שאין דבר כזה 'הצבעה אחת' כמו שאמרו לי מומחים פוליטיים בזמנו. מי שמפחד שאתנגד שוב - צודק. אתנגד שוב".

הנדל התייחס לחרם הפוליטי של החרדים נגדו שהוביל לכך שהוחרם מהאיחוד בין המפלגות: "אני מבין שגם היה איום מצד החרדים על נוכחותי ברשימה. גם בזה אני גאה".

הנדל הוסיף: "קיבלתי החלטות קריטיות והיסטוריות לטובת האזרחים החרדים בזמן שהפוליטיקאים החרדים עבדו למען העסקנים. זה חלק ממהלך של שבירת האוטונומיות במדינת ישראל וכולי גאווה שלא נכנעתי לעסקנות ולא לדחיית החלטות שנגררות המון שנים".

לסיום כתב: "כפי שאמרתי, אעבוד קשה בשביל שקולות הימין הממלכתי יהיו בעלי ייצוג מכובד בכנסת הבאה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום