מיזם מהעתיד: זה מה שצפוי ב'פרויקט המטרו' בראשון לציון

"פרויקט המטרו הולך לגרום למחירי הנדל”ן לזנק לשמיים", טוענים המומחים • המשקיעים ממהרים לרכוש נכסים בצמידות לתחנות העתידיות – קרקע בראשל”צ ב-₪199,000 עם פוטנציאל רווח עצום!

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 11.7.2022 | 15:59

ראשון לציון | צילום: שאטרסטוק

כיום ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה במדינה, נחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר להשקעה בישראל. קצב הגדילה המסחרר של העיר והביקוש העצום גורמים לכך שעתודות הקרקע בעיר הולכות ואוזלות, ונכון להיום נשארו עתודות קרקע בודדות בלבד בעיר – המכירה של אחת מהן יצאה לדרך בימים האחרונים והיא משווקת ע״י אחת מחברות הנדל״ן המובילות במדינה, במחיר פריסייל מיוחד של ₪199,000 בלבד - מהחברה נמסר שנותרו למכירה קרקעות בודדות בלבד והביקוש עצום.

הקרקע נמצאת במתחם הראשונים – בדרום ראשון לציון, בסמיכות לקניון הראשונים, תחנת הרכבת ותחנות המטרו העתידיות ובקרבה למרכזי מסחר ובילוי רבים. במרחק של דקות נסיעה ספורות במטרו מתל אביב. הקרקע מהווה חלק ממסגרת תוכנית תמ״א 70 אשר מקודמת ע״י המדינה, בצמוד לתחנת המטרו החדשה וזו אחת הסיבות לביקוש הגבוה.

בימים האחרונים הוועדה בראשות שרת הפנים אישרה את 2 הקווים הראשונים של המטרו, ואחד מהם נמצא בצמוד לקרקע המדוברת. על פי מומחי נדל״ן ומביני עניין בתחום הצפי הוא שעם קבלת האישורים לתחילת הבנייה מדובר בפוטנציאל רווח של מאות ואף אלפי אחוזים!

העובדה שהקרקע עדיין לא זמינה לבנייה רק גורמת למשקיעים להבין שזה הזמן הנכון לרכוש את הקרקע. עלות ההשקעה כעת נמוכה מאוד באופן יחסי אך יחד עם זאת פוטנציאל הרווח הוא הגדול ביותר עבור אלו שירכשו אותה כעת – לפני קבלת האישורים. כאשר יתקבלו האישורים שווי הקרקע יזנק בצורה משמעותית וכך גם פוטנציאל הרווח יצטמצם ויקטן משמעותית (!!), זו הסיבה שהשקעה כעת באחת מעתודות הקרקע האחרונות של ראשון לציון נחשבת לאחת ההשקעות הבטוחות ביותר בשוק הנדל״ן המקומי.

הקרקע אינה זמינה לבנייה

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות הפרויקט החדשני>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום