סקר מתקיני המזגנים: אלקטרה מקום ראשון בשירות, במחיר ובאמינות

בסקר השיבו כ-68% מקרב טכנאי המזגנים כי המזגן של אלקטרה הוא המומלץ ביותר בשקלול של כלל המדדים:  שירות, מחיר ואמינות. עוד עולה מהסקר כי מזגני אלקטרה חסכוניים וידידותיים לסביבה יותר מכל מזגן אחר

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 13.7.2022 | 07:19

סקר מתקיני המזגנים | צילום: יח"צ

סקר שנערך בקרב 138 מתקיני מזגנים בישראל בשיתוף easy, בדק ומצא כי אלקטרה ממוקמת במקום הראשון בכל הנוגע לשירות ושביעות רצון הלקוחות, זאת השנה השלישית ברציפות. כ- 64% מהמשיבים בסקר ציינו את אלקטרה כחברת המזגנים בעלת השירות הטוב ביותר ולמעלה מ- 60% השיבו שאלקטרה היא חברת המזגנים איתה הם מעדיפים לעבוד.

בנוסף, כ-58% ממתקיני המזגנים השיבו שימליצו ללקוחותיהם לעבוד עם חברת אלקטרה, בזכות השירות המעולה, איכות המזגנים והחיסכון בצריכת החשמל. 57% מהמתקינים אף השיבו שבביתם הפרטי מותקן מזגן של אלקטרה. לסיכום השיבו כ-68% מקרב טכנאי המזגנים כי המזגן המיני מרכזי של אלקטרה הוא המומלץ ביותר בשקלול של כלל המדדים:  שירות, מחיר ואמינות.

המודעות הסביבתית של אלקטרה באה אף היא לידי ביטוי בהמלצת מתקיני המזגנים המובילים בישראל. בסקר כ- 66% מהם ציינו את אלקטרה כחברת מזגנים בעלת מודעות גבוהה לשמירה על איכות הסביבה. בנוסף, למעלה מ- 67% השיבו שאלקטרה היא חברת המזגנים בעלת סדרות המזגנים הירוקים והחסכוניים ביותר.

תחום המיזוג הוא מהמשפיעים ביותר על הסביבה: המזגן הביתי שלנו זולל חשמל, וענף המיזוג העולמי אחראי ללא פחות מ- 20% מכלל צריכת האנרגיה הגלובלית. אלקטרה, כחברה מובילה, לקחה על עצמה להוביל את המהפכה הסביבתית ונוקטת בצעדים משמעותיים המסייעים לשמור על הסביבה.

נכון להיום, כ- 90% מהמזגנים בישראל הם מזגנים בשיטת ON/OFF, בעוד 10% בלבד הם מזגני אינוורטר, שנחשבים לפחות מזהמים ואף חסכוניים בצריכת החשמל לעומת מזגנים רגילים ((ON/OFF. לפי חזון החברה, בסוף העשור הנוכחי כ- 90% מהמזגנים בישראל יהיו מזגני אינוורטר חדשניים ומתקדמים, שלא רק יפחיתו את זיהום האוויר אלא גם יפחיתו את עלויות החשמל לצרכנים. מזגני אלקטרה חוסכים עד 50% בצריכת החשמל ומסייעים לשמור על הסביבה.

בשבועות הקרובים תשיק אלקטרה מפעל מחזור ראשון מסוגו בישראל, אשר עתיד למחזר כ-100,000 מזגנים ומקררים בשנה, מהם יופקו חומרי גלם למוצרים חדשים ויעילים יותר. בכך,מייצרת החברה את התשתית להפחתה משמעותית של טביעת הרגל הפחמנית של ישראל. מדובר בחיסכון שנתי של יותר ממיליון טונות, כ-7% מהיעד הלאומי שהגדירה הממשלה לכלל התעשיות בישראל.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום