בשורה ענקית לאברכים שלומדים דיינות ורבנות

"אברכים שלומדים לבד את ההלכות כדי להיבחן ברבנות, חוזרים בעיניים כבויות. אחרי כמה שנים הם שיתפו את כולם בעוד הצלחה במבחן ועוד הצלחה" • כך פועלת שיטת שש הנקודות של מל"מ המובילה ללמעלה מ-95% הצלחה בלימודי רבנות ודיינות. כל הדרך להגשמת שאיפות רוחניות וגשמיות 

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 5.9.2022 | 10:57

אברכים שוקדים | צילום: יח"צ

אלפי נבחנים ניגשים מידי שנה למבחנים השונים שעורכת הרבנות הראשית מידי שנה. לא כולם מצליחים לעבור את הבחינה בהצלחה. הרבנות הראשית היא הגוף המוסמך לעריכת בחינות שונות למי שמעוניינים לקבל תעודת יורה-יורה (רבנות), תעודת ידין-ידין (דיינות) והסמכה לשמש כטוען רבני. מבחני הרבנות הראשית מחייבים לימוד כמות עצומה של חומר אותו יש לזכור לקראת המבחן. חומר הלימודים נחלק למספר יחידות כגון הלכות שבת, הלכות איסור והיתר ועוד כשעל כל חלק מתקיימת בחינה נפרדת.

לחצו כאן ותצטרפו להצלחה הגדולה>>>

אברכים רבים שביקשו ללמוד באופן עצמאי, גילו מהר מאוד שהדרך היא דרך חתחתים. מעבר לעובדה שנדרשת משמעת עצמית גבוהה במיוחד, נדרשים תמיכה חברתית, כושר ריכוז וסיכום וזיכרון פנומנאלי. בכל זאת מדובר בכמות עצומה של חומר שיש לזכור ובעיקר, להבין. כלומר, לימוד רבנות, דיינות ואפילו טוען רבני, מחייבים לימוד שיש בו הבנה וירידה לשורשי ההלכה.

"קשה מאוד לעשות את זה לבד", אומר אחד מהבוגרים הטריים של מכון 'תורת המשפט' מבית מל"מ. "אני מכיר כמה אברכים שניסו במשך שנים ונכשלו פעם אחר פעם. ובזכות מל"מ הגעתי למה שהגעתי". בדברי הסבר על דבריו התמוהים, הוא מספר כי כבר מגיל צעיר הציב לעצמו יעד – לקבל סמיכה לרבנות. אך לא מצא את הזמן לכך.

"לפני עשר שנים היו בכולל שלנו כמה אברכים שהתחילו ללמוד לבד את ההלכות כדי להיבחן ברבנות. ראיתי אותם חוזרים בעיניים כבויות עד שאחרי כמה שנים הם שיתפו את כולם בעוד הצלחה במבחן ועוד הצלחה. למי ששאל הם הסבירו שהם גילו שיטה קלה במיוחד ללימוד שעוזרת להצליח במבחן. בזכותם גם אני גיליתי את השיטה. זאת השיטה של מל"מ שנקראת שיטת שש הנקודות".

באחרונה סיימו במל"מ מחזור נוסף של דיינות ומחזור נוסף של הלכות שבת. למעלה מ־95% מהבוגרים הצליחו לעבור את מבחני הרבנות בציון גבוה ורובם המוחלט לא נזקקו למועד ב'. ההסבר נעוץ בשיטת הלימוד הייחודית שפותחה במל"מ. "זאת שיטה גאונית כי היא לא ממציאה דבר אלא מזקקת את שיטות הלימוד מדורי דורות לכדי שש נקודות. מי שלומד בשיטה הזאת ונעזר בסיכומים המדהימים ובהסברה הקולחת של מגידי השיעורים, מצליח במבחן. אני לא אומר שזה קל אבל הם לא נותנים לאף אחד ליפול בדרך. המילה הזאת לא קיימת. יש תמיכה חזקה מאוד והעובדה היא שיש כבר מאות בוגרים, חלקם כבר מכהנים כרבנים, כדיינים וכטוענים רבניים".

בזמן אלול תתחיל שנת לימודים חדשה (ה'תשפ"ג) ומאות תלמידים חדשים יחלו את מסלול הלימודים שיעניק להם בתוך שנתיים שלוש סיפוק והצלחה במבחני הרבנות הראשית.

רוצים לדעת עוד על שיטת שש הנקודות ועל סיכויי ההצלחה שלכם? לחצו כאן עכשיו>>>

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום