דיווח: בכיר 'קול חי' מתרברב ומבטיח ללפיד תמיכה פוליטית

התכתבות שנחשפת הערב חושפת ניסיון של ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד להתקרב לחרדים כבר עכשיו מכס ראש הממשלה בתקווה שהללו ישבו בממשלה תחתיו לאחר הבחירות. מי שהתיימר להבטיח ללפיד שזה אפשרי הוא שדרן הרדיו מנחם טוקר ששרבב את שמו של הרב הראשי | כל הפרטים

ארי קלמן | פוליטי 17.7.2022 | 21:09

יאיר לפיד | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל מדווח הערב (ראשון) על התקרבות בין החרדים לראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שחותר לשיתוף פעולה פוליטי שיבטיח לו את המשך כהונתו לאחר הבחירות.

סגל הציג התכתבות אישית בין איש הבידור והיח"צ החרדי מנחם טוקר לבין ראש הממשלה לפיד ימים קודם שנכנס לתפקידו, התכתבות שהודלפה מצידו של טוקר.

לפיד כותב לטוקר: "אח, זה הזמן להקים את המפלגה!!", כשהוא מתייחס לקמפיין שטוקר מנהל ברשתות לפתוח מפלגה לחרדים העובדים, לפיד מוסיף "תמצא רב חשוב שיורה לך ללכת על זה".

טוקר משרבב את שמו של הרב הראשי הגר"ד לאו ועונה לראש הממשלה, "הרב הראשי לאו איתי", ולפיד משיב "מעולה!!!", טוקר ממשיך ומתרברב "זה אנשים שאין להם גרם של ענין עם ביבי, אין להם בעיה ולהפך שתנהיג אותם".

השדרן מנחם טוקר. (מתוך שידורי ערוץ 20/14)

בהמשך ההתכתבות, כותב לפיד: "אמצא דרכים לכבד אותם עכשיו מהתפקיד", הצעה שעלולה להתפרש כשוחד בחירות, שהוא כותב שחור על גבי לבן כי ינצל את תפקיד ראש הממשלה כדי להתקרב לחרדים למטרות פוליטיות.

מלשכתו של הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו מיהרו להכחיש ומסרו: "בעקבות מידע שפורסם הערב בו נאמר כביכול כי הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, היה מעורב בצורה כזו או אחרת בהתארגנות כלשהיא, נבקש להבהיר כי הרב הראשי מעולם לא עסק בפוליטיקה וכי כל שרבוב של שמו לנושא בצורה כזו או אחרת - בשקר יסודו".

טוקר הינו בכיר השדרנים ברדיו החרדי 'קול חי', וכעת יהיה מעניין לעקוב כיצד יפעלו בהנהלת התחנה מול מי שפועל לשיתוף פעולה פוליטי בניגוד לדעת תורה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום