משתמשי וואטסאפ? כך תוכלו למחוק הודעה בלי הגבלת זמן

אם עד כה נכנסתם למרוץ נגד הזמן למחוק הודעה ששלחתם בוואטסאפ בטעות, בטרם תסתיים האפשרות למחוק אותה עבור כולם, וואטסאפ השיקה בימים האחרונים אופציה חדשה - מחיקת הודעה ללא הגבלת זמן 

חזקי ניימן | טכנולוגיה 19.7.2022 | 21:25

וואטסאפ | צילום: צילום מסך / pixabay

בשורה חדשה עבור משתמשי וואטסאפ: השינויים עברו מגרסת הבטא לכל המכשירים כעת יהיה לכם יותר זמן להתחרט לאחר שליחת הודעה, עד כה היה ניתן למחוק הודעה 'אצל כולם' בוואטסאפ עד ‭68‬ דקות ו-16 ‬שניות, כאשר לאח"מ לא היה ניתן לעשות זאת.

כעת וואטסאפ מאפשרת "מחיקה אצל כולם" ללא הגבלת זמן. כל שנותר לכם בכדי לקבל את העדכון המשמח הוא להיכנס אל חנות האפליקציות ולעדכן את יישומון וואטסאפ, כעת תוכלו למחוק הודעות ללא הגבלת זמן. נציין כי האפשרות תהיה קיימת רק להודעות ששלחתם לאחר העדכון.

כעת נותר לקוות ששאר השיפורים הנמצאים בגרסת הבטא יעברו לשאר המשתמשים. וואטסאפ עובדת גם על שיפור נוסף לתכונת המחיקה לכולם, מנהלי קבוצה יוכלו למחוק כל הודעה שנשלחה לקבוצה.

לפי אתר ‭ ,WABetaInfo‬ וואטסאפ מפתחת פיצ'ר בשם "קהילות", שהן בעצם קבוצה בתוך קבוצה: מנהל של קבוצה קיימת יכול לפתוח קבוצה פנימית בתוכה למשתמשים ספציפיים. התכונה יכולה לשמש, למשל, לצוותי משימה קטנים המוקמים אד-הוק בתוך קבוצה גדולה יותר, לקבוצת עובדים המתארגנת לנסיעה לחו"ל, או לוועדת מסיבה המתארגנת בתוך קבוצת הורים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום