מחתנים? מתחתנים? מתרחבים? הכירו את המפתח של מזרחי-טפחות לדירה שלכם

'בשעה טובה' – תוכנית בנקאית ייחודית המשלבת משכנתה ועו"ש עם הטבות ייחודיות בדרך לדירה • תוכנית 'בשעה טובה' של מזרחי-טפחות: פותחים חשבון עו"ש בנוסף למשכנתא ונהנים מדרך קלה הרבה יותר לדירה

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 19.7.2022 | 17:10

כתובה | צילום: יח"צ

עומדים לקראת רכישת דירה? לא משנה אם אתם הורים מחתנים, הזוג הצעיר בעצמו או בעלי משפחה שזקוקים לדירה רחבה יותר, לקיחת משכנתה היא חלק כמעט בלתי נפרד מהעסקה המשמעותית הזו.

אם אתם כבר בעלי ניסיון, אתם כבר יודעים שסביב רכישת הדירה ישנן עלויות נוספות רבות – מיסים, עורך דין, תיווך, ריהוט, שיפוץ אם צריך ועוד. כל אלו מצטברים יחד לסכומים גבוהים שגם עליהם יש לתת את הדעת.

לכל מי שעומד בצומת הזה, המומחים של טפחות מציעים את תוכנית 'בשעה טובה' – פותחים חשבון עו"ש במזרחי-טפחות בנוסף למשכנתה, ונהנים גם ממשכנתה בתנאים מועדפים יותר, גם מהלוואה עד 100,000 ש"ח בריבית מועדפת ובפריסה ארוכה בדומה למשכנתה וגם משירות בנקאי אישי שזמין במגוון ערוצי תקשורת, החל בפגישה בסניף פנים מול פנים וכלה במגוון ערוצי תקשורת דיגיטליים או טלפוניים זמינים ומהירים, כדי לקבל מידע ולבצע פעולות בנוחות מרבית.

התמהיל של תוכנית 'בשעה טובה' נותן מענה הן לרוכשי דירה ראשונה, הן למשפרי דיור והן להורים המעוניינים לסייע לילדיהם ברכישת דירה, ונותן את הדעת גם על העלויות הנוספות, במטרה לסייע ללקוחות להשלים את תהליך רכישת הדירה באופן מיטבי ולהפוך את הדרך לדירה לקלה הרבה יותר.

כדי לבנות את מסלול המשכנתה הנכון ביותר לצרכים וליכולות שלכם עכשיו ובעתיד, אתם צריכים את המומחים של טפחות.

חייגו עכשיו 8860*

האמור לעיל הינו בבחינת מידע בלבד ואינו מהווה הצעה למתן ההלוואה. מתן כל סוג אשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום