אוהבים לחסוך? הטיפים שיעזרו לכם לסגור את החודש

מומחי הביטוח של AIG חושפים את הסודות שיוזילו לכם את הפרמיה באופן משמעותי, ומגלים לראשונה את המודל לחישוב נכון של הביטוח המשתלם ביותר. עדיין לא מצליחים לחסוך "באמת"? הטופס בתוך הכתבה מיועד בדיוק בשבילכם

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 20.7.2022 | 14:43

חיסכון חודשי | צילום: שאטרסטוק

וויתרתם על מוצרי הפרמיום, התעקשתם על מארזי חיסכון, נצמדתם לרשימת הקניות ועדיין לא מצליחים לסגור את החודש? אתם לא לבד. יוקר המחיה המאמיר ושחיקת המשכורות הביאו לרבים לאיתור הרעיונות המקוריים ביותר לחיסכון כלכלי – מתוך מטרה לסגור את החודש במינימום עלות.

אחד הסעיפים המרכזיים בהוצאה השוטפת שלנו, היא איך לא, הרכב. בעידן שבו משברים גלובליים מייקרים את עלויות השבבים, החלפים והרכבים עצמם בשל מחסור במשק – ולקינוח מתווסף משבר אנרגיה תוצרת רוסיה ומחיר הדלק מרקיע שחקים – ביטוח הרכב הוא המוצא האחרון לחיסכון בסעיף ההוצאה על תחבורה.

במדריך מיוחד לגולשי 'בחדרי חרדים' מסבירים ב-AIG כיצד ניתן לחסוך בביטוח הרכב, אך לפני הכל גם מבהירים את משמעות המילים "חיסכון בביטוח הרכב".

רוצים לדעת פרטים נוספים? חייגו כעת: 072-395-3957

הפרמטר הקובע את הכדאיות הגבוהה ביותר בפוליסה של AIG לעומת המתחרים היא ממש לא רק המחיר. המחיר הוא אכן פקטור מרכזי, אך לצד זאת חשוב לשקלל כמה וכמה פרמטרים מרכזיים שמשפיעים ישירות על ההוצאה על ביטוח הרכב. לעתים היעדרות הרכב החלופי, גובה השתתפות עצמית או החרגה מהפוליסה עשויה לעלות לכם פי כמה וכמה מההנחה המוצעת לכם בפוליסה אחרת.

חיסכון בביטוח הרכב זה לא רק איפה הכי כדאי או הכי זול לבטח את הרכב, אלא גם מה קורה כשבאמת צריך את הביטוח, מהו זמן התגובה של חברת הביטוח, מה קורה עם תשלום התביעה, עם מי ואיך מדברים.

ביטוח הרכב שחוסך לכם באמת

  1. רכב חילופי - בשדרוג לביטוח הרכב של AIG אתם נהנים מכיסוי מלא לרכב חילופי במקרה נזק
  2. הוצאות משפטיות – בשדרוג לביטוח הרכב של AIG אתם נהנים מכיסוי הוצאות עו"ד במקרים בהן המדינה מגישה כתב אישום פלילי נגדכם בעקבות תאונה שרכבכם מעורב בה.
  3. פיצוי להחלפת מפתחות ופריצת רכב נעול – בשדרוג לביטוח הרכב של AIG אתם זכאים להחזר הוצאות במקרה שאתם נדרשים להחלפת מפתחות ו/או פורץ מנעולים במקרה של אובדן או גניבת מפתחות הרכב.
  4. עלות הביטוח – מרוב יתרונות כמעט שכחנו. ובכן, בשדרוג לביטוח הרכב של AIG אתם כמובן נהנים מפרמיית הביטוח החסכונית ביותר.
  5. ויש כמובן החזר מלא – בשדרוג לביטוח הרכב של AIG לא רק שתהנו מסל כיסויים רכב במחיר משתלם, אתם גם מקבלים הכי מהר את תשלום התביעות (ע"פ מדד משרד האוצר).

והנה עוד כמה טיפים

עם כל היתרונות של AIG, אין סיכוי שלא תשדרגו לביטוח הבאמת משתלם. ועדיין, לעתים יש גם עצלנים שנזכרים מאוחר מדי ובינתיים משלמים יקר. גם עבורם דאגו ב- AIG לטיפים שיחסכו להם בהוצאות החודשיות על הרכב:

  1. מנפו את הכוח המשפחתי - בעלי משפחות מהווים סיכון ביטוחי נמוך יותר, ולכן זכאים לתעריפים נמוכים יותר.
  2. שדרגו את כל הרכבים ל-AIG - רכב שני משמש בדרך כלל לנסיעות קצרות, ומחיר הביטוח עבורו עשוי להיות נמוך יותר.
  3. צעירים? תמתינו בסבלנות - כאשר יש נהג צעיר במשפחה, ניתן להגביל אותו לשימוש ברכב אחד, ואז לכלול אותו בכיסוי הביטוחי עבור אותו הרכב בלבד, ולחסוך בעלויות הביטוח הכוללות.

    רוצים לדעת פרטים נוספים? חייגו כעת: 072-395-3957

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום