תיעוד מרגש: ישי ריבו מפתיע את בנו של נעם רז הי"ד בערב בר המצווה

שעות ספורות לאחר שהכניסו ספר תורה לעילוי נשמת הלוחם נעם רז הי"ד חגג בנו שגב את בר המצווה | עמוס לוזון שתרם את ספר התורה הפתיע את הבן עם הופעה מרגשת של ישי ריבו | תיעוד

מאיר גלבוע | מוזיקה 26.7.2022 | 21:11

לוחם הימ"מ נעם רז | צילום: דובר צה"ל

כחודשיים וחצי לאחר נפילתו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד בפעילות מבצעית, הכניסו אמש (שני) ביישוב קידה בבנימין ספר תורה לזכרו אשר נתרם ע"י איש העסקים עמוס לוזון.

ספר התורה הוכנס בתהלוכה חגיגית עם בני המשפחה, בני משפחתו של התורם הנדיב, רבנים, ראש המועצה ואישי ציבור, תושבי היישוב וחברים לבית הכנסת הנבנה בימים אלו לעילוי נשמתו של נעם הי"ד.

מיד לאחר הכנסת ספר התורה נערך אירוע בר מצווה מיוחד לבנו של לוחם הימ"מ, שגב רז וזה הופתע כאשר למקום הגיע הזמר ישי ריבו שהקדיש לשגב את השיר ״לב שלי״ ולאחר מכן המשיך ורקד איתו.

 

הרב שמואל אליהו: "אל נקמות ה' אל נקמות הופיע. הנקמה היא בבניין ויצירה. אנחנו מאחלים ליישוב הזה הרבה בניין ועשייה, שכונות ומטעים רבים. מאחל לשגב אורך ימים ושנות חיים טובים".

עמוס לוזון: "זה היום עשה ה' נגילה ושמחה בו. לאחר ימי השבעה, התחייבתי בפני אלמנתו של נעם, אפרת, להכניס ספר תורה לכבודו של גיבור ישראל. אפרת ביקשה ממני להכניס את הספר בכ"ה בתמוז, תאריך בר המצווה של שגב, והתחייבתי לה שנעשה חגיגה לכבוד שגב שכמותה לא הייתה ביישוב קידה. תודה לאפרת וילדיה שזיכו אותי במצווה הזו".

גנץ, נער בר המצווה ועמוס לוזון

אפרת רז, אלמנתו של נעם הי"ד: ״באמצעות משפחת לוזון הנדיבה, תושבי קידה, המועצה והחברים שעזרו בהשקעה מטורפת להפקה, התאפשר לשגב לחגוג בר מצווה שמחה ולחזות בהתגשמות נבואת זכריה הנביא - שצום הרביעי וצום החמישי יהיו לבית יהודה לששון ולשמחה״

ראש המועצה ישראל גנץ: "חיבור מרגש בין הגבורה של נעם ומשפחתו לבין הלב הגדול של עם ישראל ושל עמוס לוזון. בזכות החיבור הזה עוד נוסיף להכות שורשים יחד עם קהילת היישוב קידה ולהתבסס בחבל בנימין ובכל מרחבי ההתיישבות"

יו"ר היישוב קידה, ישראל בן פזי: "רגע מרגש עבור כולנו, נעם חלם בחייו להכניס ספר תורה. בחודשיים האחרונים הרגשנו את הרצון של אנשים רבים להיות שותפים במורשתו של נעם וללמוד ממידותיו."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום