הלוטו השתגע | שוב לא נמצא זוכה בפיס: מי יגרוף את הקופה?

שוב ללא זוכה: הגרלה רביעית ברציפות בפרס הגדול ביותר של מפעל הפיס לו לא נמצא עדיין זוכה | הסכום עומד כעת על 40 מיליון שקלים בלוטו הרגיל ו- 80 מיליון שקלים בדאבל לוטו

קובי ברקת | כלכלי 31.7.2022 | 15:10

דוכן פיס. אילוסטרציה | צילום: Liba Farkash/Flash90

הגרלה רביעית ברציפות בפרס הגדול ביותר של מפעל הפיס שלא נמצא עדיין זוכה.

הסכום כאמור עומד על 40 מיליון שקלים בלוטו הרגיל, ו- 80 מיליון שקלים בדאבל לוטו.

עד כמה שזה נשמע סכום "מכובד", יש לציין שאמש (שבת) הצליח אדם אחד לזכות בהגרלת הלוטו הגדולה ביותר בארבע השנים האחרונות בארצות הברית, ולגרוף לכיסו סכום מפלצתי של 1.28 מיליארד דולר, וזאת לאחר 29 הגרלות רצופות שבהן לא נמצא זוכה, והפרס כאמור המשיך להתעצם. מדובר בזכייה השלישית בגודלה בכל הזמנים. 

ובחזרה למציאות: בישראל כאמור, מציבה מפעל הפיס תקרת גג לפרס הראשון, כך שפרס השיא עומד על 40 מיליון שקלים בלוטו הרגיל ו- 80 מיליון שקלים בדאבל לוטו ואינו ממשיך לעלות, וזאת למרות שאין זוכה, מה שא"כ בהגרלות במדינות אחרות שם הפרס ממשיך וגדל ואף שובר שיאים עד לזוכה המאושר שגורף את מלוא הקופה.

יש לציין כי רק השנה הצליח אדם בודד לגרוף לכיסו את מה שהוגדר אז "כפרס הגדול בתולדות ישראל" - 80 מיליון שקלים, אך מאז, הפרס הגיע שוב לממדים האלו, ובמפעל הפיס ממתינים למנחש החדש שיחלוק את השיא.

בהגרלה אמש (מוצאי שבת) הצליחו 2 אנשים לנחש באופן מדויק את שש הספרות אך פספסו את המספר החזק וכך גם את הפרס הראשון "ונאלצו להסתפק" במיליון וחצי שקלים כל אחד (אם היו שולחים לוטו רגיל ולא "דאבל" היו גורפים רק מחצית מהסכום).

המספרים שעלו אמש בהגרלה מס' 3493 של מפעל הפיס: 37 35 26 24 13 07 והמספר החזק - 07.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום