בדמי ימיו: מרביץ התורה ובעל החסד נפטר לאחר מחלה קשה

הקהילה החרדית בפלטבוש ספגה אבדה גדולה ביום שישי האחרון, כאשר הרב אלעזר שטיינמץ ז"ל נפטר לאחר מאבק במחלה קשה במשך תקופה ארוכה. הוא היה בוגר ישיבת תורה תמימה, ותלמיד ישיבות מיר בירושלים וישיבת תורה ודעת בפלטבוש

יענקי פרבר | ברוך דיין האמת 31.7.2022 | 15:30

הרב אלעזר שמואל שטיינמץ | צילום: Yeshiva world news

ברוך דיין האמת: הרב אלעזר שמואל שטיינמץ ז"ל מפלטבוש, נפטר לאחר מחלה קשה מאד ממנה סבל תקופה ארוכה, הוא היה באמצע שנות הארבעים לחייו, אבל הישגיו עלו על גילו. הוא היה ממתפללי קהל בני תורה בראשות הרב בנציון שיפנבואר. הוא היה בוגר ישיבת תורה תמימה, ותלמיד ישיבות מיר בירושלים וישיבת תורה ודעת בפלטבוש, כך דווח האתר Yeshiva world news.

הרב אלעזר שמואל הקיף את כל שלושת עמודי התווך מפרקי אבות, תורה עבודה וגמילת חסדים. הוא קבע עיתים לתורה, היה מוסר שעור דף היומי זמן רב, וכן תמיד היה מוכן להאיר את חבריו ואת הסובבים אותו במילים טובות, עבודת השם שלו הייתה משהו ללמוד ממנו, התפילות שלו בבית המדרש היוו דוגמא לאחרים, שמחת החיים שלו הייתה ברורה לכל מי שהכיר אותו, בכל יום ובעיקר בשבת.

הרב אלעזר שמואל היה בעל חסד ענק, הוא עזר לאנשים רבים במצוקה בלי שידעו שהוא עומד מאחורי זה, הוא היה רודף שלום אמיתי כמו אהרון הכהן, מישהו שתמיד היה עם חיוך על הפנים ומילא את החדר בשמחה.

הלווייתו של הרב חיים אלעזר ז"ל בן ר' שמשון אריה שיבדלח"ט תתקיים היום (ראשון) בשעה 11:00 שעון מקומי בשומרי הדת פלטבוש, והקבורה תהיה בארץ ישראל.

ת.נ.צ.ב ה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום