ר' וועלוול המשב"ק של הרבי הלך לבית עולמו

הלך לעולמו בגיל 74 הרה"ח ר' זאב מנחם ברוס ז"ל, משב"ק הרבי ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל ומחשובי חסידי ויז'ניץ. המנוח ניהל במשך שנים את 'אולמי ויז'ניץ' הוותיק. הלווייתו התקיימה בצהריים בבני ברק

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 31.7.2022 | 15:54

אילוסטרציה | צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: אבל בחצר ויז'ניץ, הרה"ח ר' זאב מנחם וועלוול ברוס ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ, משב"ק האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' זצ"ל, נלב"ע לבית עולמו והוא בן 74 בפטירתו. 

הרה"ח ר' וועלוול ברוס ז"ל, נולד באוסטריה בי"ז כסלו תש"ח, לאביו ר' אברהם בנימין ברוס ז"ל. 

המנוח ז"ל היה דמות מוכרת וחשובה מאוד בקהל, אחרי שנות ייסורים שעבר בחולי האחרון, החסידים היו בהלם מפטירתו לאחר שכל השנים בחר בשתיקתו ולא שיתף את מקורביו על הסבל שעובר.

זכה לשמש את האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל בשנותיו האחרונות במסירות עילאית, עוד בתקופת ימי בחרותו, ולכן זכה שכאשר נלקח כחתן אצל מנכ"ל המוסדות הבלתי נשכח הרה"ח ר' יעקב דוד ויז'ניצר ז"ל, הטריח האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' זצ"ל לצאת לסידור קידושין בחופתו שהתקיימה בחצר החסידות שלמעשה זו הייתה החופה האחרונה שהשתתף בה ה'אמרי חיים' שהיה שרוי אז בחולשה קשה. 

מאז ועד הסתלקותו לא השתתף הרבי ה'אמרי חיים' בשום חופה, ובצאתו לחופה התבטא ה'אמרי חיים' שיוצא לכבוד החתן שכה היה מסור אליו כל השנים.

למחייתו ניהל את 'אולמי ויז'ניץ', וכך זכה להיטיב עם הדל בסתר, כאשר היה מממן מכיסו הפרטי כשהבחין שהמחותן ריקן מכסף היה מוסיף מכיסו, וכן זכה לקרבה של גדולי ישראל זצ"ל מהדור הקודם שהיו מקפידים להשיא צאצאיהם באולם של ויז'ניץ כי עמד תחת ההכשר המהודר של בד"ץ ויז'ניץ, והיו יכולים להיות נוכחים בפועל בעת מליחת הבשר ושאר החומרות.

בתקופה האחרונה הלך ונחלש, בשבוע האחרון מעד והוצרך לעבור ניתוח בבית החולים 'מעיני הישועה', אשר עבר בהצלחה, וכבר היה בשיקום, אמש במוצאי שבת לאחר זיהום שהסתבך, המצב החמיר עד של"ע הבוקר החזיר נשמתו ליוצרה.

המנוח העמיד אחריו דור ישרים מבורך, את רעייתו שתחי', וצאצאים ההולכים בדרך בית אבות,

מסע הלוויה יצא בשעה 14:30 בצהריים מבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק לבית החיים ויז'ניץ בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום