שי ניצן הפתיע בפתח הראיון: מאזין למוטי שטיינמץ

בפתח ראיון שהעניק הבוקר לרשת ב', הפתיע פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן החילוני נטול הכיפה, כששיתף את המראיינים כי הוא אוהב להאזין בעת נסיעותיו ברכבו לזמר החסידי מוטי שטיינמץ | וכך הגיב שטיינמץ ל'בחדרי חרדים' על המאזין הבכיר

אליעזר חסיד | מוזיקה 31.7.2022 | 20:53

שי ניצן/מוטי שטיינמץ | צילום: מרים אלסטר/דוד כהן, פלאש 90

פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, התראיין ביומיים האחרונים לכל כלי תקשורת אפשרי כדי לנסות להגן על שמו מפני טענותיו החמורים של סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה לעבירות שחיתות, טיוח ושיבושי חקירה לכאורה.

אולם בראיון שהעניק הבוקר (ראשון) לצד השדרנים קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב', הוא הפתיע בפתיחת הראיון כשסיפר כי הוא אוהב להאזין לאמן הרגש החסידי מוטי שטיינמץ כאשר הוא נוסע ברכבו "שהוא כוכב ענק וזמר יוצא מן הכלל", אמר ניצן.

לשאלת המראיין אסף ליברמן, למי הוא מאזין בנסיעות ברכב, השיב שי ניצן בלי להסס כי הוא מאזין ל"מוטי שטיינמץ. אם אתה לא מכיר את השיר 'נפשי' אני ממליץ לך להאזין לו", המליץ למראיין על השיר שביצע שטיינמץ יחד עם ישי ריבו והפך ללהיט עולמי.

'בחדרי חרדים' פנה למוטי שטיינמץ כדי לקבל את תגובתו על המעריץ החילוני הבכיר וכך מסר: "אני שמח על כל יהודי שמתקרב אפילו במעט לאבינו שבשמיים בעקבות המוזיקה שלי, וזאת זכות גדולה עבורי להשפיע ולקרב לבבות לריבונו של עולם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום