הרשת החרדית שמצטרפת לחרם: אלו המוצרים שנעלמו מהמדפים

רשת אושר-עד הודיעה היום על הורדת עשרות מוצרים מהמדפים במחאה נגד היבואנית 'יוניליוור' שסירבה להוריד את מחירי המוצרים הנמכרים ברשת | יוניליוור טוענת כי לא העלתה מחירים באחרונה וכי אין כל קשר לחרם של רשתות השיווק על 'דיפלומט'

חזקי ניימן | כלכלי 31.7.2022 | 21:32

קניות בסופרמרקט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רשת אושר עד הודיעה היום (ראשון) על החלטתה להוריד את מוצרי יוניליוור מהמדפים, על רקע המחירים הגבוהים של החברה. בשבועות האחרונים מכרו ברשת מוצרים של יוניליוור בהנחות משמעותיות בכדי לפנותם מהמדפים.

היום הוצבו בסניפים שלטים, שפונים ללקוחות ומסבירים להם שהרשת הורידה את המוצרים של יוניליוור היות וזו העלתה מחירים. בשלטים נכתב: "תאגיד יוניליוור המשווק את מותגי 'תלמה', 'קנור', 'בייגל בייגל', 'בדין', 'פינוק' ועוד ייקר את מוצריו, ביחס למחירי המוצרים המתחרים ברמתם ובאיכותם. לאור זאת החלטנו בשלב זה להימנע מלהציגם למכירה".

 המודעה שפרסמה רשת אושר-עד

רשת 'אושר עד' מבצעת את הצעד בזמן שברשתות 'שופרסל' ו'ויקטורי' הודיעו אתמול ליבואנית המזון והטואלטיקה 'דיפלומט' שתסרב לדרישתה להעלות את מחירי המוצרים שלה גם במחיר הפסקת שיווק המוצרים לרשת. "העלאת מחירים לצרכן לא באה בחשבון בעת הזו, נעשה כל שביכולתנו כדי להילחם ביוקר המחיה בישראל ולאפשר ללקוחותינו מחירים הוגנים ואת הצעת הערך הטובה ביותר". הודיעה שופרסל לדיפלומט, שדורשת לייקר את מוצריה ב-23% מהיום.

נציין, כי רשת אושר-עד אינה מצטרפת באמת לחרם של ההסתדרות על דיפלומט ולטענת יוניליוור החברה כלל לא ייקרה את מוצריה לאחרונה וכי מדובר במאבק אישי של הרשת בגלל מחירים שנחשבים ליקרים באופן כללי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום