חברת הענק החלה להפסיד ונכנעה לצרכנים

המרד הצרכני עשה את שלו וחברת 'דיפלומט' מתקפלת. בחברה ניסו "לעשות שרירים", אבל התרסקות המנייה הכריעה את הכף. אם המחאה תדעך יתכן והיבואנית הענקית תחזור להעלות מחירים

קובי עוזיאלי | כלכלי 1.8.2022 | 21:00

אילוסטרציה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הלחץ הציבורי וחרם הצרכנים, חברת 'דיפלומט' הודיעה היום (שני) כי היא דוחה את עליות המחירים עד אחרי החגים. יחד עם זאת, בחברה הציעו מתווה מבצעים והדגישו כי רשתות שיווק שלא יאשרו אותו - לא יקבלו סחורה.

מהחברה נמסר הערב: "דיפלומט עושה מאמצים רבים למנוע עליות מחירים, אך עקב האינפלציה והעלייה בתשומות גלובליות, הנושא עלה בידה רק באופן חלקי. דיפלומט היא חברה ישראלית, הפועלת בחמש מדינות בעולם ומעסיקה כ-2,500 עובדים, מתוכם כ-750 בישראל והיא צריכה לשמור על איתנות כלכלית מינימלית, כדי לדאוג לרווחת עובדיה ובעלי המניות שלה הכוללות גם את הציבור".

בתגובה להצעת הפשרה של דיפלומט, אמרו בהסתדרות העובדים כי "המאבק אליו יצאנו בשבוע שעבר הוא מסע ארוך. המסע הזה יימשך ולמרות ההודעה המעורפלת של דיפלומט, שלא מבשרת שום דבר לציבור הרחב, ממשיכים במאבק בכל הכוח".

בתוך כך היום דווח כי הקריאות לחרם נגד 'דיפלומט' המשיכו להפיל את המניה שלה, כאשר היום היא ירדה בשיעור של 3.71%.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום