מעל מיליון אירו: לא דיווח על הכנסות בחו"ל - ונעצר

תושב המרכז נעצר בחשד לאי דיווח על הכנסות מחברות בחו"ל בסך מעל מיליון אירו | בית המשפט שחרר אותו בתנאים מגבילים

צביקה סגל | כלכלי 2.8.2022 | 16:03

צילום: רשות המסים בישראל

תושב יהוד נעצר והובא היום (שלישי) בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לאי דיווח על הכנסות שהצמיח מנכסים בחו"ל בסך של מעל 1.1 מיליון אירו. השופט טל ענר שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי במסגרת חקירה סמויה שנערכה ביחידת יהלום - היחידה הארצית למאבק בפשיעה ברשות המסים, בשיתוף יחידת חקירות מכס ומע"מ ירושלים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, בעניין תושבי ישראל המחזיקים בחברות, חשבונות בנק ונכסי נדל"ן בחו"ל, התקבל מידע מרשויות בחו"ל אודות החשוד כמי שמחזיק בחברות ובחשבונות בנק זרים ללא דיווח על נכסים אלה ועל ההכנסות שנצמחו מהם.

מהחקירה עולה כי החשוד פעל בין היתר באמצעות חברה אשר התאגדה בבולגריה בבעלותו המלאה, ובאמצעותה הפיק הכנסות בסך של מעל 1.1 מיליון אירו. על פי החשד הפעילות העסקית בחברה מתקיימת החל משנת 2012 ורווחים אלו לא דווחו לרשות המסים ולא שולם מהם מס כמתחייב בחוק. בנוסף, נחקר חשד על פיו קשר החשוד קשר עם נוספים לצורך ביצוע הונאות מס בשורה של מדינות בעולם.

היום נפתחה חקירה גלויה כנגד החשוד ומעורבים נוספים, בהם מספר משרדי מייצגים. במסגרת החקירה בוצעו חיפושים, נתפסו חומרי חקירה רבים, והחשוד עוכב לחקירה במשרדי יחידת יהלום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום