לאזרחים נמאס מיוקר המחיה: הפגנות מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט

עשרות רבות של נציגי הסתדרות ופעילים מפגינים מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט בדרישה לעצור את עליות המחירים במשק | הם נושאים שלטים שעליהם נכתב בין היתר: "דיפלומט, שסטוביץ וקימברלי קלארק – נגמרה החגיגה", "אני לא פראייר, ואני לא פראיירית" 

קובי ברקת | כלכלי 3.8.2022 | 19:13

אילוסטרציה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

המאבק בעושק המחיה: עשרות רבות של נציגי הסתדרות, פעילים חברתיים ואזרחים מקיימים בשעה זו עצרת מחאה מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט נועם וימן בשכונת צהלה בתל-אביב. זאת במטרה למחות על יוקר המחיה ובדרישה למנוע את המשך העלאות המחירים.

הפעילים מניפים במקום שלטים שעליהם נכתב בין היתר "מפסיקים להיות פראיירים - קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", "אני לא פראייר, ואני לא פראיירית" וכן "דיפלומט, שסטוביץ, קימברלי-קלארק - נגמרה החגיגה".

כזכור, בתחילת השבוע התקיימה עצרת מחאה מול ביתו של נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר, וזאת לאחר שבסוף השבוע האחרון קיימו עשרות נציגי ההסתדרות, פעילים ואזרחים מן השורה עצרת מחאה מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט. בימים הקרובים צפויות עצרות מחאה נוספות.

במקביל, ההסתדרות ממשיכה בקמפיין שכולל פרסום בטלוויזיה, פריסה של שלטי חוצות, הפצת חומרי הסברה ומודעות בעיתונות. מיליוני נהגים כבר נחשפו לקמפיין דרך אפליקציית ווייז. ההסתדרות ממשיכה לקבל פניות נוספות להצטרף למאבק מפעילים חברתיים, ועדים ואזרחים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הישראלים גמרו להיות פראיירים. נגיע לכל מקום ונפעל מול כל מי שלוקח חלק בטירוף המחירים במדינת ישראל. אנחנו כאן כדי לומר – די לעושק. דיפלומט, שסטוביץ וקימברלי קלארק – נגמרה החגיגה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום