מפחיד: חתם ערבות לחבר ונאלץ למכור את הבית

'קרן השותפים' בראשות מרן רה"י הגר"מ מאוז שליט"א מסייעת לרבבות משפחות אשר הגיעו לחרפת רעב של ממש, כמו בדוגמה המצמררת אשר לפניכם • כעת, בעקבות יוקר המחייה הגוהה וריבוי הפניות, הקרן אינה עומדת בעומס הבקשות והקופה התרוקנה • עזרו למוסדות 'כסא רחמים' לסייע למשפחות במצוקה כלכלית ותזכו לברכת ראש הישיבה ואולי אף בקמיע הנדיר אותו מחלק

כל רגע בשיתוף כסא רחמים | חרדים | תוכן שיווקי 4.8.2022 | 07:39

חתימת ערבות | צילום: FREEPIK

הסיפור מתחיל בעיר חרדית במרכז הארץ. שם בתקופה האחרונה חיה משפחה בבית קטן, מוזנח ומעופש. מצבו של הבית היה בכי רע עד אשר קשה לדמיין בן אנוש מתגורר בדירה שכזו, כל שכן מגדל משפחה.

"זה לא היה כך תמיד", משתפת אותנו אם המשפחה בכאב רב.

"בעבר גרנו בבית רגיל, כמו כולם, הכל התנהל אחרת. התפרנסנו יפה כלכלית והחיים זרמו על מי מנוחות".

לחצו כאן לסייע למשפחות במצוקה ותזכו בברכת הגר"מ מאזוז>>>

"הסיפור מתחיל מטובה שיעקב בעלי עשה לחבר. הוא חתם לו ערבות על הלוואה שהחבר לווה ומאז הכל הסתבך. החבר השקיע את הכסף במיזם כושל וביום אחד נהפכנו לבעלי חוב שמגלגלים חובות, עם תחושה איומה של לחץ כלכלי שמעיק ויושב על הלב. צמצמנו הוצאות באופן דרסטי אולםזה לא עזר. בסוף נאלצנו למכור את הבית, ולעבור לשכירות בשכונה אחרת, בבית ישן ולא מתוחזק כפי שניתן לראות, זאת מכיוון שמחיר השכירות היה זול בהתאם".

אולם מסתבר כי זו הייתה רק תחילתה של המצוקה הכלכלית. "בהתחלה זה עוד היה נסבל. עד שהתחילה הרטיבות במטבח מפיצוץ בצנרת הפנימית, הארונות החלו להרקיב, עובש הופיע על הקירות ובתור "בונוס"  קיבלנו חרקים ועוד מיני מרעין בישין, זוחלים בעלי 6 רגליים. כמובן שכסף עבור תיקון הצנרת, פשוט אין, זה דרש לקחת הלוואה נוספת על כל ההלוואות שכבר לקחנו. וככה אנחנו חיים במצב בלתי נסבל, יום יום, שעה שעה, כאשר
תרסיס k300 נהפך למוצר חובה בבית..." מספרת בציניות מרירה.

שיחת הטלפון שהושיעה

"יום אחד צלצל אלינו נציג של קרן שותפים של קהילתנו שבראשות מורנו הרב צמח שליט"א. הוא הודיע לבעלי ש"קרן שותפים"
תעניק לנו החל מהחודש מענק חודשי בכדי שנוכל להתבסס כלכלית ולחזור לחיים נורמליים וכן מענק מיוחד בשביל לתקן את הליקויים של הבית, שבו אנו מתגוררים.
מורנו הרב צמח שליט"א שמנהל את הקופה נודע למצב שבו אנו נמצאים והוא הורה להם להיחלץ למעננו. הוא הסביר שבשביל זה הקרן קיימת, בשביל לעזור לחברי ואחי קהילתנו, בשביל למלאות את החסר".

איך התחושות ברגעים אלו?

היא שותקת לכמה רגעים. "אין מילים. פשוט אין מילים לתאר את השמחה שזה מעניק לך. ממש לצאת מאפלה לאורה".

'קרן עזרה וסיוע שותפים' אשר הוקמה לפני ארבע שנים על ידי מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שליט"א כדי לעזור ולסייע למשפחות רבות הנמצאות במצוקה, תמכה ועזרה מאז ועד היום במענקים, הלוואות בסכום כולל של כשבעה מיליון שקלים!

השנה, עם יוקר המחיה וריבוי הבקשות הקרן תמכה, תם הכסף בקופה והקרן כבר אינה עומדת בנטל העצום. המצב הפך לקשה מנשוא ואין ביכולתה להמשיך בפעילות החשובה של מפעל החסד.

בנוסף לברכה הנדירה מראש הישיבה הגר"מ מאזוז שהבטיח כי התורם "לא יחסר כל דבר" וכן בזכות להיות שותפים לפעילות המבורכת של מוסדות 'כסא רחמים'. תורמי הוראת קבע של מאה ש"ח בחודש (ל-12 חודשים) יזכו לקמיע נדיר של ברכה וישועה מאת ראש הישיבה. קמיע הידוע כמסוגל להושיע רבבות ומזכה בהוקרה מרגשת מאין כמותה מהמוסדות, אשר פועלים למען משפחות בני התורה בארץ ובעולם.

לחצו כאן לסייע למשפחות במצוקה ותזכו בברכת הגר"מ מאזוז>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום