לצד החקירה: ממשיכים לחפש את מוישי

ההתפתחויות הדרמטיות בפרשת ההיעלמות של מוישי קליינרמן מעוררות תקוה • אבל במקביל החיפושים נמשכים • האמא גיטי זועקת לעזרה, והציבור משתדל לסייע במימון ההוצאות הכבדות

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 4.8.2022 | 10:54

מוישי קליינרמן | צילום: מתוך אתר קופת העיר

אין ספק שפרשת ההיעלמות של מושי קליינרמן, היא אחת הפרשות היותר מסעירות שהיו כאן בשנים האחרונות. הדאגה מכרסמת, החשש הולך ומתגבר, הדמעות של האמא גיטי שהתפרסמה בעל כורחה, מחלחלות גם אל הלבבות הכי אדישים, כולם עוקבים בדאגה רבה אחרי ההתפתחויות, ומתמלאים תקווה עם כל דיווח על התפתחות נוספת בחקירה.

לחצו כאן כדי לסייע לאמא למצוא את מוישי שלה>>

ואכן, בימים האחרונים הותר לפרסום כי נעצרו שני חשודים נוספים, אבל עד כה כבר היו כמה מעצרים שהסתיימו בלא כלום, כך שהכל עדיין פתוח, ואף אחד אינו יכול להעריך בשלב זה כיצד או מתי תסתיים הפרשה, כשכולנו תקווה ואמונה שהיא תסתיים בבשורה המשמחת ומוישי יאותר כשהוא בריא ושלם, ללא כל פגע.

אבל הוריו ומשפחתו של מוישי קליינרמן, לא מחכים להתפתחויות. החיפושים נמשכים כל העת. הם עובדים בסנכרון עם החקירה, מקבלים מדי פעם המלצות היכן כדאי לחפש לפי האינדיקציות האחרונות שהתקבלו על המקומות בהם הוא יכול להימצא.

המשפחה פנתה כבר כמה פעמים לעזרת הציבור, בבקשה ובתחינה שיעזרו בהתנדבות ובתרומות כספיות למימון החיפושים. מדובר בעלויות כבדות מאוד, משום שגם הפעלתו של מתנדב ללא שכר, מצריכה מערך לוגיסטי של הסעה, אספקת ציוד מתאים, מים, מזון, עמדות הצללה בשטחי החיפוש והסתייעות בגורמי מקצוע שונים בתשלום, לפי הצורך והעניין.

עם ההתפתחות בחקירה, מתגברים שוב החיפושים, והציבור אכן נעתר ומסייע בכל דרך אפשרית למשפחה המרוסקת מרוב דאגה.

לחצו כאן כדי לסייע לאמא למצוא את מוישי שלה>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום