משפחת קליינרמן זועמת: "השר לא מגיב, הדרג המדיני מסיר אחריות"

בית המשפט קבע כי אחד החשודים שנעצר אתמול בפרשת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, יישאר במעצר | לפי שעה, אין פריצת דרך בחקירה | בני המשפחה זועמים וטוענים כי שר הביטחון נמנע להשיב לפנייתם אליו: "לא יעלה על הדעת שהדרג המדיני מסיר אחריות מהאירוע"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 4.8.2022 | 17:21

משפחת קליינרמן במירון | צילום: דוד כהן, פלאש 90

בני משפחתו של הנער מוישי קליינרמן, שנעדר 123 ימים, זועמים על שר הביטחון בני גנץ שלטענתם נמנע מלהשיב לפנייתם. לפני חודש פנו הוריו של מוישי לגנץ בבקשה שיתערב באופן אישי במבצע החיפושים. "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה שתיכנס לתמונה ותפעיל את הצבא, תכניס את היחידות לאיתור נעדרים ותעזור לנו למצוא את מוישי שלנו", כתבו אז ההורים. בנוסף טוענים בני המשפחה כי הדרג המדיני מסיר אחריות מהיעדרות בנם - שנחשבת לאירוע חריג בשל הזמן הרב שחלף.

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי אחד משני החשודים שנעצרו אתמול (רביעי) בפרשה, יישאר במעצר עד ליום ראשון. בית המשפט דחה את הערעור שהגיש עורך דינו של העצור - וקיבל את עמדת המשטרה כי שחרורו עלול לחבל בחקירה.

אתמול עצרה המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בפרשת היעלמותו של הנער, אשר נעדר מזה כארבעה חודשים. זאת בנוסף לחשוד אחר, סולומון אברמוב, שעדיין עצור בחשד למעורבותו. טרם ברור האם המעצרים אכן יובילו לפריצת דרך בפרשה.

"היום, 131 יום להיעלמותו של בנינו היקר מוישי, ועדיין אנחנו מחכים להתפתחות ממשית שתוביל לחזרתו הביתה", מסרו בני המשפחה. "משטרת ישראל באמצעות מפקד מחוז ש"י, ראש הימ"ר ואנשיהם נמצאים עימנו בקשר רצוף. אנו מודעים ומודים על ההשקעה והניסיון למצוא את מוישי ומעריכים את המאמצים האדירים מבחינתם".

"עם זאת", מוסיפים ההורים, "אנחנו, הוריו של ילד בן 16, אזרח ישראלי המתגורר בישוב שהוא תחת אחריותו של שר הביטחון - עדיין ממתינים לתגובתו של מר גנץ לבקשת הסיוע של הכוחות והגורמים בצבא המתמחים באיתור נעדרים, באיתור מקום הימצאו של מוישי שלנו. לא יעלה על הדעת שהדרג המדיני מסיר אחריות מהאירוע המזעזע שאנו עוברים עד כדי כך שכבוד השר לא מוצא לנכון להגיב, ולו בשורה אחת למכתב שהופנה אליו בדיוק לפני חודש. לא ננוח ולא נשקוט עד השבתו של בנינו הביתה".

בנוסף, בני המשפחה פנו לציבור הרחב וביקשו "מכל אדם שידועים לו פרטים היכולים לסייע בחקירה, לרבות בנושאים הנוגעים לחשד המיוחס לעצור ששמו הותר לפרסום, סלומון אברמוב, ליצור קשר עם משטרת ישראל בטלפון 0552552027 ולשתף את גורמי החקירה בכל הידוע לו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום