שתי אחיות נספו בשריפה שפרצה בבית הנופש

שתי אחיות יהודיות ממרילנד ארה"ב נהרגו בשריפה שפרצה בבית נופש אותו שכרו בניו יורק. האבא התעורר מקולות של זכוכית מתנפצת וניסה להוציא את אשתו וילדיו מהבית. הסיבה לשריפה עדיין נחקרת, לעת עתה הרשויות שוללות חשד לפלילים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 4.8.2022 | 20:27

אילוסטרציה | צילום: Yeshiva world news 

שתי אחיות מהקהילה היהודית במרילנד, ג'יליאן, בת 21 ולינדזי, בת 19, מתו בשריפה שפרצה בזמן שישנו. השריפה פרצה בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר בבית הנופש המפטון בסאות'המפטון, ניו יורק, שאותו שכרה המשפחה.

"ג'יליאן ווינר, בת 21 ולינדזי ווינר, בת 19, ישנו בקומה העליונה בבית בספרינג ליין בנויאק, בלונג איילנד, כאשר פרצו להבות בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר", כך מסרה משטרת סאות'המפטון טאון.

אביהן, לואיס ווינר, בן ה-60, התעורר מקולות של זכוכית מתנפצת וניסה להוציא את אשתו וילדיו מהבית. אשתו אליסה וינר בת ה-52, הצליחה להימלט. גם בנם זכריה, בן ה-23, הצליח להימלט מהאש מחלון בקומה השנייה, כך מסרה המשטרה, אך הבנות לא הצליחו. הן נלכדו בחדר השינה שלהן בקומה העליונה, על פי הדיווחים, אביהם ניסה להיכנס שוב לבית כדי להציל את בנותיו, אך לא הצליח לחדור את הלהבות.

"הלב שלי מלא עצב לשמוע את החדשות האלה", אמר לתקשורת המקומית, גולי אז'דאם חבר ושכן של המשפחה. "הכרתי אותם מאז שהן נולדו וזה באמת מזעזע, באמת חדשות עצובות ביותר". הסיבה לשריפה עדיין נחקרת, לעת עתה הרשויות שוללות חשד לפלילים.

כבאים מחמש תחנות הגיעו בסופו של דבר כדי לכבות את השריפה. הם מצאו את שתי הצעירות לאחר שהלהבות כבו עם דופק חלש ולקחו אותן לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, אך הן מתו מפצעיהן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום