חתולה העירה משינה את בעליה להזהירות משודדים

גבר במיסיסיפי, ניצל על ידי החתולה שלו לאחר זו רצה לחדר השינה שלו בסביבות השעה 3 לפנות בוקר, בכדי להזהיר אותו מפני שני שודדים. כשהחתולה קפצה עליו, הוא ידע שמשהו לא בסדר "היא מעולם לא עשתה את זה קודם" אמר

ישראל לפקוביץ | חדשות בארץ 5.8.2022 | 11:22

אילוסטרציה | צילום: pixaby

חתולה הצילה את חייו של גבר במיסיסיפי ארה"ב לאחר שהעירה והזהירה אותו מפני שודדים עם נשק שניסו לפרוץ לביתו. בנדיט, החתולה הגיבורה גרה עם בעליה פרד אווריט, בן 68, בפרבר טופלו של בלדן במיסיסיפי.

לפחות שני אנשים ניסו לפרוץ לביתם בשבוע שעבר והחתולה עשתה כל שביכולתה כדי להזהיר את בעליה על הסכנה, כך הוא אמר לתקשורת המקומית.

"אתה תמיד שומע על כלבי שמירה" אמר אווריט "זה חתול שומר". ניסיון השוד התרחש מתישהו בין 2:30 ל-3 לפנות בוקר ב-25 ביולי, אמר אווריט. הוא התעורר לראשונה מה'מיאו' של בנדיט במטבח. אחר כך, היא רצה לחדר השינה, קפצה על המיטה, והחלה למשוך את השמיכה מעליו ולחבוט בזרועותיו. אווריט ידע שמשהו לא בסדר.

"היא מעולם לא עשתה את זה קודם" אמר אווריט. "הלכתי איתה ושאלתי את עצמי מה לעזאזל לא בסדר איתה?". כשהוא עדיין לא בטוח מה החתולה רוצה, הוא קם מהמיטה, וצעד במסדרון לכיוון המטבח. כשהדליק את האור, הוא ראה שני צעירים מחוץ לדלת האחורית שלו. אחד החזיק אקדח בעוד השני השתמש במוט כדי לנסות ולפתוח את הדלת.

אווריט רץ חזרה לחדר השינה שלו, לקח אקדח 9 מ"מ וחזר למטבח. למרבה המזל, הפולשים כבר ברחו ברגל, לו בנדיט לא הייתה שם והגברים היו נכנסים לבית, המצב היה יכול להיות שונה מאוד.

אווריט שאימץ את החתולה לפני ארבע שנים מאגודה לבעלי חיים אמר: "אני רוצה להודיע ​​לאנשים שאתה לא רק מציל חיים כשאתה מאמץ חיית מחמד או מציל אחד", אמר אווריט. "ניתן להפוך את הגאות והשפל, אתה אף פעם לא יודע מתי היא בסוף תציל אותך."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום