המפקד אל-ג'עברי חוסל יחד עם 15 מחבלים

שראל חיסלה את תייסיר אל-ג'עברי, מפקד החטיבה הצפונית של הזרוע הצבאית של הג'האד האיסלאמי. בכיר הג'יהאד האיסלאמי אנוואר אבו טאהא: "לא נוותר על אופציית ההתנגדות ועל הזכות להגן על העם הפלסטיני בכל מקום. הזרוע הצבאית תעמוד כנגד כל התוקפניות, עד לניצחון"

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 5.8.2022 | 17:50

תייסיר ג'עברי, הבכיר שחוסל | צילום: רשתות פלסטיניות

מבצע "עלות השחר" כנגד יעדי טרור בארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, יצא לדרך בשעות האחרונה. בצה"ל פרסמו על חיסולו של תייסיר אל-ג'עברי, מפקד החטיבה הצפונית של הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי. גם הג'יהאד האסלאמי הודיע רשמית על מותו של תייסיר אל-ג'עברי, מפקד החטיבה הצפונית של הג'יהאד האסלאמי.

תייסיר אל-ג'עברי המחוסל, החליף את בהאא סלים אבו אל-עטא שהיה מפקד מרחב צפון בזרוע הצבאית של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. הוא חוסל על ידי צה"ל בסיכול ממוקד במבצע חגורה שחורה ב-12 בנובמבר 2019.

יוסי יהושוע דיווח ב-Ynet כי במכת פתיחה בשעה 16:16, עם חיסולו של תייסיר ג'עברי, נהרגו לפחות עוד 15 מחבלים. לפי הפרסום, צה"ל החליט להקדים את המחבלים שניסו להפעיל מספר חוליות נ.ט.

ערוץ אל מנאר של החיזבאללה פרסם הודעת תנחומים למחסולים: "תנועת הג'יהאד האסלאמי בפלסטין והזרוע הצבאית שלה, גדודי אלקודס, מתאבלים על מנהיג הג'יהאד הגדול תייסיר אל-ג'עברי אבו מחמוד שנרצח ברצח ציוני בוגדני שכוון אליו בעיר עזה".

מנהיג הג'יהאד האסלאמי זיאד א-נח'אלה מאיים על תל אביב על וכל הערים בישראל. נח'אלה אמר: "אני אומר ומודיע כי אין קווים אדומים למערכה הזו. תל אביב היא מטרה של הטילים שלנו וכל הערים בישראל. המסר שלי ללוחמים ולכל הכוחות, צריך להלחם ביחד ועם מטרה אחת ברורה. שבירת התוקפנות. צריך להוכיח לאויב הציוני שאנחנו עם אחד עם התנגדות אחת. אנחנו נכה בכל הערים של הכובשים. הם צריכים לשאת באחריות. השעות הקרובות יראו שהתגובה היא אחת. הם יראו את זה", כך דווח בכאן חדשות.

עוד מדברי נח'אלה: "בוודאות יהיו לנו במערכה שהידים. אנחנו בלי קשר לנזק שיהיה, במלחמה הכפויה הזו, נלך עד הסוף. הלוחמים של ההתנגדות יביאו תגובה בשטח. הם בכוננות נגד התוקפנות הזו, אני לא מדבר כרגע על ההפתעות שמצפות. המערכה הזו תטווה את המסלול. נגייס את כל מאמצינו בשביל המערכה הזו. הלוחמים יוכיחו את האומץ שלהם והמוכנות למלחמה הזו. אנחנו נעמוד איתנים ונביא הישגים ונקיים הרתעה. ישראל חוותה ניסיונות מול ההתנגדות. אנחנו במערכה פתוחה ויש לנו מוכנות ללחימה הזו. בתקווה שיהיה לנו האומץ המספיק להמשיך בלחימה. ישראל ממשיכה בהפרות בגדה המערבית ובירושלים. מחר ישראל מתכננת לפלוש למסגד אל-אקצא. ההתנגדות תעבור את המלחמה הזו באומץ ובגבורה, ואינשאללה הניצחון יהיה כמתנה לעם הפלסטיני".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום