כעבור 5 שנים: צעצוע מפלסטיק התגלה בגרונו של ילד בן 8

ילד בן 8 שסבל משיעול חמש שנים, הביא רופאים לאבחן אותו עם אסטמה או אלרגיות שונות. עד שהם מצאו צעצוע פלסטיק קטן תקוע לו בגרון. הוא בלע צעצוע פלסטיק לפני חמש שנים ומאז היה תקוע בגרונו וגרם לשיעול ולבעיות נשימה

אלי קליין | בריאות 17.8.2022 | 10:19

אילוסטרציה | צילום: Pixabay

מארלי אנג'קוביץ בן שמונה, מאדלייד אוסטרליה, בלע פרח פלסטיק קטנטן לפני חמש שנים, מה שגרם לו שיעולים וקשיי נשימה. לאחר מספר רב של אבחנות שגויות והחמרה בתסמינים, הרופאים גילו את הצעצוע תקוע בדרכי הנשימה שלו. בדצמבר האחרון השיעול של מארלי נעשה כל כך חמור עד לנקודה שבה הוא התקשה לנשום, והובהל לבית החולים.

הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ, שם גילו בצילום מה באמת גורם לשיעול, שם הוציאו בניתוח צעצוע פרח מפלסטיק של אומנויות ומלאכה שננעץ בגרונו. ביום שלישי בבוקר הילד אושפז בבית החולים המלכותי לילדים במלבורן שם עבר ניתוח לתיקון דרכי הנשימה שלו.

כשנשאל איך ההרגשה שחתיכת הפלסטיק תקועה לו בגרון, הוא ענה 'כלום'. אמו של מארלי, סקיי, אמרה שבנה היה עם התקפי שיעול בזמן שהוא אכל, אבל ככל שהזמן עבר הוא השתעל "שעות על גבי שעות" ואמרה כי "זה נהיה מפחיד". זה הגיע לשלב כזה שבו מארלי סבל במשחקי כדורסל וכדורגל, כיוון שהוא לא יכל לנשום.

לאמו נאמר על ידי רופאים שזו אסתמה, אבל היא אמרה שהיא ידעה שזה יותר מכך, מכיוון שהשיעול היה גם כשאכל ושתה. כשהצעצוע לבסוף התגלה סקיי אמרה שהיא המומה אך היא חשה הקלה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום