גמרא דיגיטלית? המסחר האלקטרוני כובש את המגזר החרדי

הכירו את חברת דיגיפרו, שתקים עבורכם אפליקציה חדשנית, חנות וירטואלית או קורס דיגיטלי, אשר יזניקו את נתח המכירות של החברה ויעניקו לקהל לקוחותיכם חווית קנייה מתקדמת ומהנה, ברמה המקצועית ביותר

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 17.8.2022 | 10:37

גמרא | צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

תחום האיקומרס נמצא בתהליכי פיתוח מואצים ומזמן כבר הפך לטרנד החם של עולם הדיגיטל. לקוחות רבים עוברים להיות צרכנים דיגיטליים דרך החנויות הוירטואליות שצצות להן במגוון תחומי הצרכנות באשר הם, לרבות חנויות ביגוד ואוכל, קורסים דיגיטליים, אתרי תרומות, פלטפורמות הפצת תכנים ואפילו... שיעורי תורה וגמרא, כשגם ציבור הלומדים מבצע מעבר למרחב הווירטואלי וצורך תכני קודש דרך צינורות אלו.

מי שלא ממש חי כאן בתקופה האחרונה ולא מכיר את המדובר, מוזמן להכיר כעת: איקומרס (eCommerce - קיצור של "מסחר אלקטרוני") הוא כינוי לאתרי מסחר שבהם נמכרים מוצרים שונים ברשת, או ניתנים מגוון שירותים אשר בעבר הלא רחוק היו ניתנים אך ורק בצורה פרונטלית.

מעבר לנוחות ונגישות, המסחר האלקטרוני מעניק גם אווירה וחווית קנייה, בהן טמונים הסודות המקצועיים של מקימי החנויות הוירטואליות. חנות מקוונת איכותית ומקצועית, תעניק לגולש חווית קנייה הוליסטית עם מיטב אפשרויות הרכישה, גם דרך ישיבה על הכורסא בסלון.

כולנו מכירים אתרים כמו אמזון, עלי אקספרס ואיביי שנהנות מהיקף הכנסות חודשי עצום. מסתבר כי אלו היו רק יריית הפתיחה למהפכה העתידנית שכבר החלה לשטוף אותנו.

גם במגזר החרדי לא נותרו אדישים נוכח מהפכת הקידמה המדוברת, וחנויות וירטואליות רבות, של המותגים החרדיים המוכרים ביותר, הוקמו בזו אחר זו והפכו לנכס שיווקי חשוב ביותר עבור החברות והעסקים המובילים במגזר ובמקרים רבים אף הקפיצו משמעותית את נתח המכירות של החברה.

אחד מהאתרים המסמלים את המהפכה במגזר, הוא אתר "גמרא דיגיטלית" של הרב דוד חיים קובלסקי. מדובר באתר ייעודי עבור קהילת לומדי הגמרא, שעושים זאת בצורה מקוונת. באתר ניתנת אפשרות צפייה חופשית בשיעור גמרא על הדף היומי וכן ניתן להאזין למאמרים, מחשבות וחידודים מאלפים, המעניקים חוויה רוחנית מרגשת ומספקת, כל יום מכל מקום ובקלות. חרדים, דתיים וחילונים מתאגדים בו כאחד וחשים בסיפוק יומיומי עצום. כך ניכרת העבודה החשובה של מקימי האתרים גם בהקניית חוויות רוחנית ורכישת ידע תורני, גם בתוך העולם הדיגיטלי.

מי שאמונה על פיתוחים חדשניים אלו ועל עוד רבים אחרים, הינה חברת 'דיגיפרו', בית תוכנה המתמחה בעולם האיקומרס על שלל גווניו.

הצוות המקצועי של החברה ייצור עבורכם את חוויית הקנייה אותה אתם מעוניינים להעניק ללקוחותיכם, בצורה דיגיטלית, מתקדמת ומדהימה.

"הקמנו לאחרונה חנות שמוכרת קורס דיגיטלי", משתפים אותנו. "הצלחנו תוך 3 ימים להביא לסכום מכירות מטורף של כ-300,000 ש"ח".

"באמצעות היכרות מעמיקה של הכלים השיווקיים והדיגיטליים המתקדמים ביותר בשוק, אנו מנתחים את צרכי הלקוח ומרכיבים עבורו את המשפך השיווקי המדויק, שירחיב עבורו את קהל הלקוחות ויניע אותם לפעולה בתוך רחבי האתר. לרבות רכישות מצדם ושימוש שוטף באפליקציה או בחנות הוירטואלית אותן אנו מפתחים עבורו. החרדים נוהרים לתחום איקורמס ואנחנו כאן כדי להעניק את השירות המקיף, המקצועי והמבין ביותר עבורם".

רוצים גם אתם ליצור חנות וירטואלית עבור העסק שלכם? השאירו פרטים>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום