כך יירטה ישראל את שיחת הטלפון מנסראללה

אביו של המבוקש הפלסטיני איבראהים א-נאבולסי, שחוסל בקרב יריות עם כוחות צה"ל בשכם בשבוע שעבר, סיפר כי נסראללה, התקשר לברך אותם על מות בנו. אלא שהמודיעין הישראלי שיבש את השיחה ואף חיבל בטלפון מרחוק

יענקי פרבר | חרבות ברזל 17.8.2022 | 23:01

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה | צילום: unsplash

אביו של המבוקש הפלסטיני, איבראהים א-נאבולסי, שחוסל בקרב יריות עם כוחות צה"ל בשכם בשבוע שעבר, גילה בריאיון לערוץ אל-מנאר של חיזבאללה, כי מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התקשר לבני המשפחה כדי לברך אותם על מות הקדושים של בנו,, אלא שלדברי עלאא' א-נאבולסי, המודיעין הישראלי שיבש את השיחה ואף חיבל בטלפון מרחוק כדי שהשיחה עם נסראללה לא תתבצע, כך דיווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

לדברי האב, בטלפון החלו לפתע תנודות חשמליות ואז הוא עלה באש והושבת לחלוטין.

כזכור, כוחות גדולים של צה"ל וימ"מ פעלו ב-9 לאוגוסט בעיר שכם בניסיון לעצור את המבוקש איברהים אל-נבולסי, שהצליח בעבר להימלט מידי כוחות הביטחון מספר פעמים. הכוחות פשטו על הקסבה בעיר וכיתרו את ביתו של אל-נבולסי, פעיל טרור מוכר והחבר הרביעי בחוליית המחבלים שחוסלה ע"י כוח ימ"מ לפני כחצי שנה, לאחר שהייתה אחראית לעשרות פיגועים. לאחר כשעתיים של חילופי ירי עם אל-נבולסי, במהלכם אף שיגרו הכוחות טיל לעבר הבית - הוא חוסל.

דקות ספורות לפני שחוסל שלח א-נאבולסי הקלטה לחבריו: "אני אוהב את אימא שלי. אני עכשיו מכותר והולך להיות שהיד – אני מתחנן ומבקש מכם שלא תניחו את הנשק". בסריקות שבוצעו באזור שבו שהה א-נאבולסי, נמצאה כמות גדולה של מטענים ואמצעי לחימה נוספים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום