בעזה מעריכים: ישראל החלה לעשות שימוש במיירט הלייזר

גורם בארגוני הטרור הפלסטיניים אינו מוציא מכלל אפשרות שימוש ישראלי בתותח הלייזר שגרם לרקטות ליפול בשטח רצועת עזה. הוא לא הוציא מכלל אפשרות שתותח הלייזר פוגע ברקטות מיד לאחר שיגורן

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 18.8.2022 | 15:34

השיגור הכושל שפוגע בתוך עזה | צילום: צילום מסך

גורם בארגוני המאבק הפלסטיניים מודה בכך שחלק מהרקטות ששוגרו לעבר ישראל נפלו בשטח בנוי ברצועת עזה. בשיחה עם עיתון 'אל־אח'באר' אמר הגורם הפלסטיני, כי קיימים מספר עניינים שהם טאבו ואסור לדון בהם בתקשורת, כדוגמת טעויות אנוש שאירעו וטופלו על ידי הארגונים הפלסטיניים ללא חשיפה תקשורתית.

לדבריו, דיון גלוי בנושאים אלה והטחת האשמות מסייעים לישראל לחמוק מאחריות לשפיכת דם פלסטיני, כלשונו. הגורם הפלסטיני ציין ארבעה גורמים אפשריים לנפילת רקטות בשטחי רצועת עזה במהלך סבב העימות האחרון בין ישראל לג’יהאד האסלאמי.

עוד הוסיף, כי אחוז אחד מהרקטות ששוגרו בסבב העימות האחרון נפלו בשטח הפלסטיני בגלל פגם בייצור, אחסנה לא נכונה או נזק שנגרם לרקטות באתרי השיגור בגלל תנאי המקום או מזג האויר. סיבה אפשרית אחרת – טילי כיפת ברזל פגעו ברקטות במהלך מעופן בשמי עזה וחלק מטילי כיפת ברזל נפלו בעזה.

הגורם הפלסטיני העלה סברה, שסוכנים ישראלים חיבלו ברקטות במקומות השיגור כדי לגרום להן להתפוצץ מיד עם שיגורן או מספר שניות לאחר מכן. הוא לא הוציא מכלל אפשרות שישראל החלה לעשות שימוש מבצעי בתותח הלייזר הפוגע ברקטות מיד לאחר שיגורן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום