נתפס נוהג ברכב גנוב ללא שהוציא רישיון מימיו

המאבק המשטרתי בעברייני הרכוש וגנבי הרכב: המשטרה עצרה חשוד נוהג ברכב על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו | הבדיקה העלתה כי הרכב נגנב זמן קצר קודם לכן והחשוד נעצר

קובי ברקת | חדשות בארץ 18.8.2022 | 17:59

רכב גנוב | צילום: דוברות משטרת ישראל

ערנות של שוטר אגף התנועה במחוז ירושלים הלילה (בין רביעי לחמישי) בכביש הסמוך לגבעת זאב, הובילה למעצרו של חשוד (19, מזרח ירושלים) שנהג ברכב שנגנב זמן קצר לפני כן. 

הלילה, הבחין שוטר התנועה ברכב שעורר חשדו לאחר שביצע עבירות תעבורה ועל כן ביקש לעצורו לבדיקה. במהלך בדיקה זאת עלה כי הנוהג ברכב לא הוציא רישיון נהיגה כלל ובנוסף, מדובר ברכב שנגנב זמן קצר לפני כן מצפון העיר ירושלים. 

החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה ובמהלך היום הוא יובא בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצרו.

במשטרה מציינים כי אירוע זה מצטרף למספר מעצרים ביממה האחרונה של חשודים בגניבת כלי רכב ובניסיונות לעשות כן, על ידי שוטרי מחוז ירושלים. במסגרת חקירה של שוטרי וחוקרי תחנת מוריה בעקבות מקרים שכאלו שאירעו, נעצרו אמש מספר חשודים, ביניהם פלסטינים תושבי איו"ש, ומעצרם הוארך בבית משפט במספר ימים לטובת המשך חקירתם בגין גניבת כלי רכב.

ממשטרת ישראל נמסר כי תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת לסכל גניבות, לעצור את עברייני הרכוש ולמצות את הדין עם אלו הפוגעים בציבור וברכושו.

 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום