מאורע יוצא דופן: גדולי הזמר ריגשו ב'חתונה של שמחל'ה'

אירוע כזה לא התרחש אולי מעולם. בחור מיוחד במינו שביקש להתחתן עם התורה זכה להגשים את חלומו הודות לבני משפחתו וחבריו הנאמנים | 'החתונה של שמחל'ה' הוא מאורע שלא יישכח מזכרונם של המשתתפים והעושים במלאכה | התיעוד המרגש לפניכם

אליעזר חסיד | מוזיקה 19.8.2022 | 08:04

שמחלה ליזרוביץ | צילום: שלומי כהן

בְּיוֹם חֲתֻנָּתוֹ, זוֹ מַתַּן תּוֹרָה וּבְיוֹם שִׂמְחַ"ת לִבּוֹ... עין לא נותרה יבשה ב'חתונה של שמחל'ה' שנחגגה אמש (חמישי) ברוב פאר והדר באולמי כתר הרימון בבני ברק, בהופעת גדולי הזמר החסידי ובהשתתפות מאות חברים.

מדובר באירוע ייחודי לכבודו של שמחל'ה ליזרוביץ - בחור חינני ופיקח שמאובחן במחלה שאינה מאפשרת לו להקים בית, שארגנו לו בני משפחתו האוהבת והמחבקת - חתונה עם התורה הקדושה שהיא משוש חייו, שהפכה למעמד הכנסת ספר תורה של שמחל'ה - וקוים בו 'יום חתונתו זה מתן תורה'.

 

לחתונה המרגשת התגייסו כל בני המשפחה שלה 14 ילדים בלי עין הרע וכן החברים הרבים שבאו בבגדי שבת כיאה לכבודו של החתן היקר ולכבודה של הכלה - התורה הקדושה.

במהלך השמחה שנמשכה שעות ארוכות, החל ממעמד סיום כתיבת האותיות, קריאת התורה, מעמד החופה וכלה בסעודת המצווה, הופיעו גדולי הזמר החסידי שהגיעו גם הם לבושים בבגדי שבת שריגשו ושימחו את שמחלה ובני משפחתו ביום הגדול והנשגב ובהם: מוטי ויזל, מוטי שטיינמץ, אהרלה וינטרוב, עקיבא גרומן וילד הפלא בנצי קלצקין.

וכל זאת בליווי תזמורת מלאה ובליווי מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר ומקהלת 'יחד' בניצוחו של שרוליק ויצמן. ו'הצלם' של הברנז'ה החרדית שלומי כהן שיתף את עוקבי הסטורי שלו לאורך הערב וגרם לרבים מהם להזיל דמעות של רגש ושמחה, אז למה שלא תתרגשו גם אתם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום