גלאון חשפה מהשיחה עם לפיד ובימין תקפו

המתמודדת לראשות מרצ חשפה בראיון כי לפיד הבהיר לי כי בכוונתו להגיע להסדר מדיני מול אבו מאזן והפלסטינים. בליכוד וברוח הציונית תקפו: "לפיד וגנץ מקדמים ויתורים מסוכנים למכחיש השואה אבו מאזן"

קובי עוזיאלי | פוליטי 19.8.2022 | 09:19

גנץ ולפיד | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בראיון לאתר 'וואלה' חשפה המתמודדת לראשות 'מרצ' זהבה גלאון כי ראש הממשלה יאיר לפיד אמר לה בפגישה ביניהם לפני חודש כי הוא: "מתכוון להגיע להסדר מדיני מול אבו מאזן עם הפלסטינים".

היא שבחה את שר הביטחון ואמרה: "כשגנץ, במהלך חכם מאוד לתפיסתי, מזמין את אבו מאזן אליו הביתה - הציבור מבין שהוא פרטנר. אין דבר כזה הציבור, יש מנהיגות, אם היא מנהיגות אמיצה היא אומרת שצריך ללכת למהלכים מדיניים".

בליכוד תקפו את דבריה ומסרו: "יצא המרצע מן השק — לפיד וגנץ מקדמים ויתורים מסוכנים למכחיש השואה אבו מאזן. אחרי שנים שבהם הליכוד הוריד את אבו מאזן מסדר היום העולמי, לפיד וגנץ מחזירים אותו למרכז הבמה. רק הליכוד יקים ממשלה יציבה שתחזיר את אבו מאזן לבידוד, רק הליכוד יקים ממשלה לאומית יציבה שלא תהיה תלויה בתומכיו של אבו מאזן מרע״מ והרשימה המשותפת".

מפלגת 'הרוח הציונית' של איילת שקד הגיבה לדבריה של גלאון ותקפה: "לפיד וגנץ בממשלת שמאל צרה יובילו להקמת מדינה פלסטינית. איש ימין שמצביע להם צריך להבין את ההשלכות. בדיוק בשביל זה אסור שתקום ממשלת שמאל צרה. רק הרוח הציונית תמנע ממשלות צרות ותוביל לממשלת אחדות, רחבה וציונית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום