לפיד ונתניהו איחלו לרפואתו של נשיא המועצת: "שבת היא מלזעוק"

"בשמי ובשם כל עם ישראל": רה"מ יאיר לפיד פרסם איחולי החלמה לנשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן שמאושפז במצב קשה בבית החולים, בעקבות החמרה במצבו. גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צייץ: "מתפלל יחד עם כל עם ישראל, 'שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא'"

ארי קלמן | פוליטי 19.8.2022 | 17:35

חכם שלום כהן בתפילה | צילום: יעקב כהן

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס היום (שישי) בציוץ בטוויטר למצבו הרפואי של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגר"ש כהן שמאושפז בביה"ח ואיחל לו רפואה שלמה במהרה. גם ראש האופוזיציה פרסם איחולי החלמה: "שבת היא מלזעוק".

"בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן", כתב ראש הממשלה לפיד בטוויטר.

ראש האופוזיציה נתניהו כתב: "מתפלל יחד עם כל עם ישראל, לרפואתו השלמה של נשיא מועצת חכמי התורה הרב חכם שלום כהן. 'שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא'".

בתוך כך, במועצת חכמי התורה יצאו בקריאה להתפלל לרפואת נשיא המועצת: "ובעת פתיחת ההיכל של שבת זו פרשת עקב, בשעה ששערי שמים פתוחים, יאמרו כל הקהל בבכי ותחנונים את פרקי התהלים כ', ק"ל וקמ"ב, וישפכו שיח לפני רופא כל בשר שישלח דברו וירפאהו וישוב לאיתנו הראשון בריא אולם וימשיך להנהיגנו בעוז ובתעצומות עד ביאת גואל צדק", נכתב.

כזכור, אמש הודיעו בבית ראש הישיבה ונשיא המועצת על החמרה במצבו של חכם שלום כהן. "עקב החמרה במצבו של גדול הדור מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן בן תופחא מלכה שליט"א נשיא מועצת חכמי התורה שמאושפז בבית החולים מזה למעלה משבוע ימים קוראים מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א בכל אתר ואתר לעורר רחמי שמים מרובים בתפילות ולימוד התורה לרפואתו", נכתב.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום