דאגה בעולם התורה: הידרדרות חמורה במצבו של נשיא המועצת

בעקבות התדרדרות חמורה במצבו של הגר"ש כהן במהלך השבת, בני משפחתו ארגנו הערב בשעה 22:00 תפילת רבים בציונו של חמיו המקובל הצדיק חכם מנצור בן שמעון זצוק"ל בהר המנוחות בירושלים. ראש הישיבה אושפז בשל זיהום ברגלו ובסוף השבוע האחרון מצבו הדרדר

ארי קלמן | חרדים 20.8.2022 | 20:47

הגר"ש כהן | צילום: Aharon Krohn/Flash90

בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן מעדכנים הערב (מוצאי שבת) על הידרדרות חמורה במצבו של ראש הישיבה, שמאושפז מזה למעלה משבוע בבית החולים הדסה עין כרם. בעקבות המצב, הערב תתקיים תפילת רבים.

ראש הישיבה אושפז בשל זיהום ברגלו, ובסוף השבוע עדכנו בני משפחתו על הידרדרות במצבו וראש הישיבה הועבר למחלקת טיפול נמרץ. במהלך השבת חלה הידרדרות נוספת שמעוררת דאגה עצומה בקרב משפחתו ובעולם התורה.

בשל מצבו של ראש הישיבה, תתקיים הערב בשעה 22:00 תפילת רבים בציונו של חמיו המקובל הצדיק חכם מנצור בן שמעון זצוק"ל בהר המנוחות בירושלים.

בני משפחתו של ראש הישיבה מבקשים מהציבור להשתתף במעמד המתפילה שתתקיים במעמד הרבנים הגאונים לבית בן שמעון.

שמו לתפילה: רבינו שלום בן תופחא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס ביום שישי בציוץ בטוויטר למצבו הרפואי של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגר"ש כהן שמאושפז בביה"ח מאז חלה הדרדרות במצבו, ואיחל לו רפואה שלמה במהרה. גם ראש האופוזיציה פרסם איחולי החלמה: "שבת היא מלזעוק".

"בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן", כתב ראש הממשלה לפיד בטוויטר.

ראש האופוזיציה נתניהו כתב: "מתפלל יחד עם כל עם ישראל, לרפואתו השלמה של נשיא מועצת חכמי התורה הרב חכם שלום כהן. 'שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא'".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום