אסור לפספס: מרן הגר"ש גלאי מעניק מתנה אישית

ביום שישי הקרוב, ערב ראש חודש אלול תשפ"ב, יעלה עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א לקבר רחל, ויעורר רחמי שמים על הבחורים העולים לישיבות הקדושות • ניתן למסור שמות לתפילה, והגר"ש שליט"א יעתיר בפרטות על כל אחד ואחד מהבחורים שהוריהם יתרמו 355 לקרן להצלחת הצאצאים • וגם, ספר עם הקדשה אישית ממרן הגר"ש שליט"א

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 23.8.2022 | 15:16

הגר"ש גלאי | צילום: באדיבות המצלם

ראש חודש אלול מתקרב, הלבבות פועמים בהתרגשות, קול השופר תיכף יישמע ברמה וירעיד את הלבבות.

הבן שלכם נכנס לתלמוד התורה? עולה לישיבה קטנה? לישיבה גדולה? הוא עולה לכיתה לשיעור גבוה יותר? אתם בוודאי מייחלים ומתפללים להצלחתו.

לחצו כאן כדי לתרום לקרן הצלחת הצאצאים>>>

בערב ראש חודש אלול, יזכה בנכם שעוד מישהו יתפלל להצלחתו, ויזכיר את שמו באופן פרטי על קברה של רחל אמנו, המבכה על בניה בכי תמרורים וממאנת להינחם.

יהיה זה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א עמוד התפילה של דורנו, שידוע בתפילותיו הנרגשות הקורעות שערי שמים, כשהוא מתייפח בבכייה מעומק הלב.

הורים המעוניינים שמרן הגר"ש גלאי שליט"א יזכיר את שמות בניהם בפרטות, שם הילד או בחור הישיבה ושם אמו, ויתפלל להצלחתם בשנת הלימודים הקרובה, מוזמנים להשתתף בתרומה של 355 שקלים לקרן להצלחת הצאצאים של 'קופת העיר' - שקל אחד עבור כל יום מימי שנת הלימודים הקרובה, מראש חודש אלול תשפ"ב ועד ראש חודש אלול תשפ"ג.
בנוסף יזכה בנכם לזכות עצומה ונדירה, הוא יוכל להיכנס אל הקודש פנימה, בחדר התפילות של מרן הגר"ש גלאי שליט"א, ולקבל מידיו את הספר המופלא 'אורחות יושר' שחיבר רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זיע"א, עם הקדשתו האישית של הגר"ש גלאי שליט"א.

ספר זה, שהנו ספר מוסר המדריך את המעיין בו בארחות יושר, ילווה את בנכם במשך חייו, ויזכיר לו שבזכות התפילות המיוחדות של מרן הגר"ש ששפך דמעות להצלחתו, יש בידו את הכח לצמוח לגדול בתורה וביראת שמים.

לחצו כאן כדי לתרום לקרן הצלחת הצאצאים>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום