במעמד רבים: הגר"ש גלאי יעתיר בתחינה בקבר רחל

"וזכנו לגדל בנים" • עמוד התפילה מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א יעתיר בתפילה בקבר רחל • בעיניים דומעות יקרא הרב גלאי את שמותיהם של הבנים והבנות המתחילים את שנת הלימודים החדשה • "ההרשמה עוד לא נסגרה"

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 24.8.2022 | 07:23

עמוד התפילה | צילום: באדיבות המצלם

יום שישי, ערב ראש חודש אלול, תשפ"ב. מרן הגרש" גלאי, הידוע כעמוד התפילה של דורנו, שתפילותיו ממיסות את לב השומעים ושמקור דמעותיו אינו מפסיק לנבוע בכל עת שהוא רק פותח את פיו בתפילה, מגיע אל קברה של רחל אמנו, המבכה על בניה בכי תמרורים וממאנת להינחם.

מהרו לתרום לקרן הצלחת הצאצאים ולהירשם, לפני שההרשמה תיסגר>>>

שנת לימודים ארוכה לפנינו. רבבות אלפי ילדי ישראל, בחורי חמד העולים לישיבות, ילדים טהורים הלומדים בתלמוד התורה, בנות צדקניות שמשקיעות בלימודים בבית הספר ובסמינר, יעלו כיתה ביום ראשון הקרוב, ויתחילו שנה חדשה.

האם הם יצליחו בשנה הזאת? הם יוכלו לשקוד על תלמודם בנחת ובשמחה? תהיה להם סייעתא דשמיא מיוחדת? הם יקבלו ציונים משביעי רצון? הם ימלאו את הכיסים שלכם, ההורים, בנחת אמתית???
או שאולי... חלילה... יתברר שהיו שנים טובות יותר בלשון המעטה?

זה הזמן להתפלל, להעתיר, להתחנן לפני היושב במרומים. אבינו מלכנו חמול עלינו ועל עוללנו וטפנו. אבינו מלכנו, רצוננו לעשות רצונך, רצוננו לגדל את הילדים שלנו לעבודתך!!! אנא, עזור לנו, תן להם את הכוח והכלים והיכולת ללמוד ולהצליח!

אתם תתפללו, וגם עמוד התפילה הגר"ש גלאי יעתיר בתפילה, יזעק מעומק הלב, ויבכה ללא הפוגה להצלחתם של כל ילדי ישראל.

בסיומה של התפילה, יגישו המלווים לידי הרב שליט"א רשימה עם שמות של מאות ואלפי ילדי ישראל, ובמשך שעה ארוכה יעמוד שם הרב גלאי שליט"א ויקרא שם אחר שם, ויתפלל על כל אחד ואחד בפרטות, שיזכה להצלחה מיוחדת בסייעתא דשמיא, בשנת הלימודים הקרובה.

לרשימה יוכנו כל התורמים לקרן 'הצלחת הצאצאים', סכום של 355 שקלים בלבד – שקל אחד בודד לכל אחד מ-355 הימים שבין ראש חודש אלול תשפ"ב לראש חודש אלול תשפ"ג. שקל אחד לילד שלכם, שיצליח בתלמודו.

מהרו לתרום לקרן הצלחת הצאצאים ולהירשם, לפני שההרשמה תיסגר>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום