אחרי הטרגדיה: מכתב תנחומים מפתיע מהרופא המטפל

חנה גיאת ע"ה נפטרה בדמי ימיה והותירה שבעה יתומים, ארבעה מהם לא התחתנו • אחת היתומים התחתנה מאז, אבל שלושה עדיין נמצאים בבית • לפני שנפטרה היא קיבלה טיפולים בעלות של 60 אלף שקלים לחודש • האחיות והרופאים בבית החולים לא יכלו שלא להוזיל דמעה על לכתה

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 31.8.2022 | 10:52

משפחת גיאת בימי האבל | צילום: באדיבות המצלם

ביום שישי ו' אלול תציין משפחת גיאת שנה לפטירתה של האם המסורה והצדקנית, חנה ע"ה. לאחר שהתייסרה במחלה הנוראה במשך מספר שנים, החלימה וחלתה שוב, איבדה את היכולת לדבר בצורה ברורה, ובהמשך הפכה לסיעודית באופן מוחלט.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחת גיאת>>>

בתקופה בה הייתה המחלה בשיאה, היא טופלה בטיפולים יקרים במיוחד, בעלות של 60 אלף שקלים לחודש. הטיפול הורכב מזריקות שבועיות שעלות כל אחת מהן הגיעה לכדי 15 אלף שקלים!

הייסורים היו קשים ומרים, אבל הגב' חנה לא הפסיקה לחייך. בבית החולים קראו לה 'הזמרת', בגלל שהיא תמיד זמזמה לעצמה ניגון עליז, והיתה משמחת ומשעשעת את האחיות שבאו לטפל בה.

אחר פטירתה שלח הפרופסור הבכיר במחלקה מכתב תנחומים מרגש מאוד, בשמו ובשם כל הצוות.

"אני מצטער מאוד לשמוע על מותה של חנה, אני שמח על הזכות שהיתה לי לטפל בה", כתבה הפרופסור שהרגיש זכות ושמח עליה, "שמח שהכרתי את המשפחה הנפלאה שלכם, אין לי ספק שאריכות ימיה עם המחלה הנוראית היא בזכות התמיכה הנפלאה, האוהבת והבלתי פוסקת שקיבלה מכולכם. אני מלווה הרבה אנשים בשלבים אלו של מחלתם, ונדיר לראות תמיכה כל כך משמעותית כמו שחנה זכתה".

בביתה של חנה נותרו כאמור שלושה יתומים שטרם נישאו, לצד חובות כבדים שהותירה המחלה, עלויות הטיפול, והוצאות המחיה של המשפחה המיטלטלת בין חיים למוות ובין תקווה ליאוש, במשך תקופה של שנים, עד שגברה מידת הדין והאם היקרה השיבה נשמתה ליוצרה.

המשפחה מעולם לא היתה משופעת בממון. האב אברך כולל צדיק משכמו ומעלה, שכל מעייניו נתונים בתורה הקדושה, ושבכל פעם שחשב לצאת ולפרנס את המשפחה, היתה חנה ע"ה עומדת כחומה בצורה שלא יעזוב את הגמרא, ושהיא עצמה תתאמץ ותדאג למקורות הכנסה נוספים, כדי להתמודד עם הקושי הכלכלי מבלי לפגוע בשקידתו המופלאה של בעלה בתורה.
כעת, לאחר הטלטלות הקשות שחוו ושהסתיימו בטרגדיה נוראה שאימם היקרה נלקחה מעמם, זקוקות שתי הבנות שכבר הגיעו לפרקן, והבן הלומד בישיבה, לעזרת הציבור. וישראל רחמנים בני רמנים בוודאי לא יאכזבו אותם, ויסייעו להם בעין יפה.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחת גיאת>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום