"איפה יש יהודי כזה?": רה"י סיפר על מאחורי הקלעים בהכתרה

במעמד ההכתרה בזוועהיל סיפר הגאון רבי מיכל זילבר דברים מפעימים מה שאמר לו אחיו של האדמו"ר זצ"ל שהוכתר לאב"ד זוועהיל | משה ויסברג מביא את הדברים ממעמד ההכתרה אמש שהפך לשיחת היום בחסידות

משה ויסברג | חרדים 6.9.2022 | 23:14

טיש הכתרה בחצר זוועהיל | צילום: שוקי לרר

במעמד ההכתרה שנערך אתמול (שני) לאדמו"ר מזוועהיל ולאב"ד זוועהיל שהוכתרו לאחר פטירת הרבי זצ"ל נשא דברים הגאון רבי מיכל זילבר ראש ישיבת זוועהיל והתייחס למה שאירע בחסידות בנושא ההכתרה.

הדברים נאמרו בצל האחדות המפתיעה בזוועהיל ולאור התמיכה המלאה שנתן אחי האדמו"ר אב"ד זוועהיל להכתרת אחיינו האדמו"ר שליט"א הרה"צ רבי משה נתן נטע גולדמן.  

הגר"מ זילבר סיפר שהוא התקשר לפני ההכתרה לאח האדמו"ר זצ"ל - הגאון רבי שמואל דוד גולדמן, ושאל אותו האם להגיע להכתרה, ואם זה לא יהיה ח"ו פגיעה בכבודו, הגר"מ זילבר נענה ע"י אחיו של הרבי זצ"ל רבי שמואל דוד שליט"א "אני לא אומר לכם כיצד לנהוג, אבל אם אתם רוצים את הכבוד שלי, אז אני מבקש ממך שתגיע ותשתתף במעמד ההכתרה".

כאן, פנה הגר"מ זילבר לקהל ואמר: איפה אתם מכירים עוד בעולם יהודי כזה, האם אתם מצאתם בדורנו עוד אדם שמסוגל לנהוג כך?. 

הדברים שנאמרו בהתרגשות היו לשיחת היום בחסידות שמשדר את האחדות המלאה בין הדוד אב"ד זוועהיל לבין אחיינו האדמו"ר החדש המראה על גדלותו העצומה של הגרש"ד גולדמן. 

הגר"מ זילבר אמר עוד: "אם היה לי זכות בחירה הייתי כותב כולם אהובים כולם ברורים כולם קדושים – חסידות זוועהיל זכתה ברבי מיוחד ורב קהילה מיוחד, אני זוכר אותו מאז שהוא נולד, זה לא משנה בין רבי ל'רוב' כי בבעלזא קוראים 'רוב' לרבי, אני מברך ששניהם יצליחו והישיבה תצליח כי זה מה שהכי חשוב".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום