משאו הציבורי האחרון של האדמו''ר מזוועהיל זצ"ל

בכ"ג באב מסר האדמו"ר מזוועהיל זצ"ל את משאו האחרון בהכנסת ספר תורה אצל בן משפחתו הרבי משומרי אמונים שהיה בקשר מיוחד עמו • האזינו לדרשה 

משה ויסברג | חרדים 7.9.2022 | 20:16

הכנסת ס"ת בשומרי אמונים | צילום: יהושע פרוכטר

הנאהבים והנעימים בחייהם ובמותם לא נפרדו, האדמו"ר מזוועהיל זצ"ל שנסתלק מעמנו בפתע פתאום בשבוע שעבר, היה בקשרי ידידות חמים עם בן דודו הקרוב האדמו"ר בעל ה'תפארת אהרן' משומרי אמונים זצ"ל.

הקשר התחיל בעת שהסתופפו יחדיו בצל סבם האדמו"ר רבי מרדכי מזועהיל זצ"ל בעל 'יקרא דמלכא', האדמו"רים היו נפגשים מעת לעת ומשתעשעים יחדיו בדברי תורה וחסידות.

 

האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל נפטר בחטף לפני שנתיים ימים בעיצומה של מגפת הקורונה וכעת ביום ההילולא השני כ"ג אב נערך מעמד הכנסת ספר תורה שנכתב על ידי קהל החסידים לעילוי נשמתו הטהורה.

בסעודת המצוה נשא את משא הכבוד האדמו"ר מזוועהיל זצ"ל, בן דודו וידידו הקרוב של האדמו"ר זצ"ל, בדרשתו דיבר האדמו"ר על הסתלקותו הפתאומית של בן דודו האדמו"ר משומרי אמונים ועל ההפסד הגדול לדור הצעיר של יזכה לחזות בעבודתו בקודש בהיותו שריד לדור דעה וחוליה המקשרת לדורות הקודמים, הדברים תואמים להפליא אף על הסתלקותו הפתאומית של האדמו''ר ועל השבר והחלל הגדול שהותיר לחסידיו בפרט ולכלל ישראל בכלל.

האזינו להקלטה המלאה של הדרשה האחרונה של הרבי מזוועהיל זצ"ל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום