מפתיע: הרבי מאירופה הזמין את הרבי מירושלים לשבת

רב הנסתר על הגלוי: חסידי דושינסקיא קיבלו בהפתעה את נסיעת הרבי לאירופה כשבמרכזה שבת בחודש אלול במחיצת הרבי מפשעווארסק עמו נמצא בידידות גדולה. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים של הנסיעה וגם למי הרבי מסר את השופר בו הוא תוקע מידי יום לאחר התפילה 

משה ויסברג | חרדים 7.9.2022 | 22:25

האדמו"רים מפשעווארסק ודושינסקיא | צילום: ארכיון די וואך

האדמו"ר מדושינסקיא יוצא במפתיע לביקור בזק של כמה ימים באירופה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי  הרבי ימריא הלילה רביעי מנתב"ג וינחת מחר יום חמישי בשדה התעופה בלונדון שם יבקר בבית בנו הרה"צ רבי יואל יעקב דושינסקיא רב ואב"ד דושנסקיא לונדון, שם יקבל את קהל תלמידיו וחסידיו ומעריציו לעצה ולברכה לקראת הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה.

את השבת יעשה הרבי באנטוורפן שבבלגיה, שם ישבות בשבת קודש בצלו של האדמו"ר מפשעווארסק גדול אדמו"רי אירופה, וזאת על פי הזמנה אישית של הרבי מפשעווארסק. 

הידיעה על דבר נסיעת הרבי התקבלה בהפתעה בקרב חסידיו בארץ ובחו"ל, הבוקר לאחר תפילת שחרית ניגש הרבי למשגיח הישיבה הרה"ג רבי משה מרדכי ריינר והעביר לו את השופר באומרו אני נוסע לכמה ימים מעבר לים, אתה תמלא את מקומי כבעל תוקע, מבלי אוסיף מילה.

מטרת הנסיעה אינה ברורה ותמוה ביותר. ל'בחדרי חרדים' נודע שמדובר בהזמנה אישית ומיוחדת של האדמו"ר מפעשווארסק אל מעונו של האדמו"ר מדושינסקיא שהרבי יגיע להתארח אצלו ולעשות את השבת בקרבתו.

בין האדמו"רים שוררת ידידות עמוקה והערכה עצומה, הרבי מפשעווארסק אף כיבד את הרבי מדושינסקיא בסידור קידושין בחתונת נכדו שהתקיימה בקיץ האחרון בבני ברק ואף הרבי מדושינסקיא השתתף תדיר במשחות אצל הרבי.

חסידים עמם שוחחנו אומרים ל'בחדרי': רב הנסתר על הגלוי, אך כבר זמן מה שהרבי דיבר על כך שרוצה לנסוע לצדיק רבי לייבוש אשר מקום משכנו באנטוורפן, ואף הביע זאת בפני באי ביתו של האדמו|ר מפשעווארסק וכעת זה יוצא לפועל עת הגיעה ההזמנה.

כאמור הרבי ייצא הערב לאנגליה ויקבל את אנ"ש בני קהילתו במקום, משם ימשיך לאנטוורפן לשבת הדולה במחיצת האדמו"ר מפשעווארסק.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום