"אנשים לא מאמינים שילדי השכנים שלהם הולכים לישון רעבים"

'מטבע ברכה' מהמטבעות האחרונים שהשאיר אחריו מרן שר התורה זצ"ל, תוענק לתורמים 3,000 שקלים להחזקת משפחה נזקקת • אלו השכנים שלי ושלך, אנשים נורמטיביים שיוציאם לעבודה, ומרוויחים משכורת נמוכה מדי למרות המאמץ הגדול • חייבים לפתוח את הלב ולעזור להם

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 15.9.2022 | 15:23

אילוסטרציה | צילום: pixabay

הוא משכים קום מדי בוקר. בשעה 6:15 כבר הוא נעמד להתפלל שחרית במניין קבוע, וב-7:15 הוא הולך הביתה, עוזר קצת בהשכמה הכללית של הילדים, בקושי מספיק לאכול שתי פרוסות לחם עם גביע לבן, מברך ברכת המזון ואץ רץ לעבודה.

לחצו כאן כדי לתרום 3,000 שקלים ולזכות ב'מטבע ברכה' מאת מרן שר התורה זצ"ל>>>

לא רק לעבודה אחת הוא רץ. שורה של עבודות ומלאכות מפרכות הוא מבצע במהלך היום, שעה פה, שעתיים שם, מנסה בכל כוחו להגיע בסוף החודש לסכום מכובד שאפשר יהיה לחיות ממנו, הוא ואשתו וששת ילדיו.
בסוף חודש הוא מצליח אך בקושי 'לגרד' משכורת. דמי השכירות, הארנונה, תשלומי חשמל מים וגז, ושכר הלימוד של הילדים, מכלים את כל המשכורת הדלה.

אבל כשהוא רוצה לצאת בבוקר למכולת כדי לקנות לחם וחלב, הוא נזכר שבעצם... אין לו איך לשלם עליהם!!!

בגדים, צעצועים לילדים, רופא שיניים, משקפיים, נעליים, קומקום חדש במקום המיחם שהתקלקל, שתי שמיכות חדשות עבור התאומים שמתחילים לגדול ב"ה... כל אלו נמצאים מחוץ לתחום. הוא אפילו לא מעז לחלום על זה.
אבל לאכול הם חייבים!

אשתו מנסה לעבוד, להרוויח קצת, אבל החשבון הפשוט שהם עושים הוא שלקחת מטפלת עבור שלושה ילדים, יעלה להם כבר יותר ממה שהיא תרוויח מכמה שעות עבודה בודדות. היא מפרסמת מודעות ומקבלת ילדים של אחרים עליהם היא משמטרפת מעט. זה מאפשר להם לקנות בקושי לחם ולב. זה לא מתחיל להגיע לסכום שיספיק לצורכי המחיה האמתיים שלהם.

למזלם הם זכו בסייעתא דשמיא לשכן חד עין, ששם לב למה שמתחולל בביתם. הוא פנה לעסקן השכונתי שנכנס בעובי הקורה, ופנה ל'קופת העיר'. בדיוק למקרים כאלו קיימת קרן מיוחדת של סיוע למשפחות. הקרן אשרה להם תמיכה חודשית של 3,000 שקלים. זה לא מספיק, הם לא הפכו לעשירים, אבל לפחות הם כבר לא רעבים ללחם, ונשארים להם גם כמה גרושים לרכישת בגדים.

כעת פותחת 'קופת העיר' את האופציה לכל החפץ בכך, לתרום להחזקה של המשפחה הזאת, או כל משפחה אחרת. יש מקרים של יתמות או טרגדיות קשות, ויש גם לא מעט מקרים 'רגילים', של אנשים בריאים ושלמים, שעובדים בכל כוחם, ולא מצליחים להתפרנס בכבוד.

הם חייבים עזרה, עד שימצאו עבודה רווחית יותר, עד שיוכלו לעמוד על רגליהם ולהגיע להכנסה יציבה ומסודרת.

התורמים סכום חד פעמי של 3,000 שקלים להחזקתה של משפחה כזאת, יוכלו לזכות ב'מטבע ברכה', מהמטבעות האחרונים שהותיר אחריו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, לפני שנפטר, במטרה שמטבעות אלו יחולקו במיוחד לתורמים להחזקת משפחות עניות, באמצעות 'קופת העיר'.

לחצו כאן כדי לתרום 3,000 שקלים ולזכות ב'מטבע ברכה' מאת מרן שר התורה זצ"ל>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום