מזכרת בלתי נשכחת: מתנת החג שנותרה מהגר"ח קנייבסקי

מזכרת מרגשת בלתי נשכחת המבורכת בפרטות באופן נדיר לפני כשנה מידי מרן שר התורה זצוק"ל, תוענק לכמות מוגבלת של אנשים • סגולת הקודש מן הקדמונים - סכין כסף חדשה לליל ר"ה מידי מרן זצוק"ל, קיימת במהדורה מוגבלת שנשארה לפליטת קודש כסגולה לברכה ופרנסה ברווח, ונושאת בחריטה את ברכתו בכתב ידו: "יתברכו בעושר וכבוד" • במיוחד עבורכם, תשפ"ג של עושר וכבוד!

כל רגע בשיתוף רינה של תורה | חרדים | תוכן שיווקי 18.9.2022 | 07:00

סכינו של הגר"ח | צילום: רינה של תורה

מרגש, נדיר ומיוחד: לאחר הסתלקותו לגנזי מרומים של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל לפני כחצי שנה, נשארה לפליטה מהדורה מוגבלת מסכיני הכסף שבורכו על ידו בער"ה תשפ"ב כמתנתו האישית והמיוחדת לתומכי הכוללים "רינה של תורה" אשר עמדו בנשיאותו. היה זה צעד מיוחד של חיבה כלפי מחזיקי התורה, כאשר לקראת השנה החדשה, היה מזכה את התומכים באופן אישי בברכתו הנדירה של לשנה טובה ומבורכת ובפרטות לפרנסה ברווח. על הסכין המיוחדת חרוטה ברכתו בכתב ידו לכל התורמים: "יתברכו בעושר וכבוד".

לחצו כאן ותזכו בסכין נדירה>>>

הגר"ח עם התשורות המיוחדות • רינה של תורה

התשורה הייחודית ממרן זצוק"ל היא כפי שנזכר בספרי הקדמונים זיע"א, ופי שנהגו בתפוצות ישראל אנשי שם החפצים בסגולת היום הנעלה, להתחדש בסכין כסף חדה מידי שנה, לסימנא מילתא לשפע רב בפרנסה כל השנה כולה בסוד החות"ך חיים וגו'.

באופן נדיר והיסטורי, יש בינינו כאלו שיזכו לקבל השנה את הכמות המוגבלת שנותרה בשנה שעברה ובורכה על ידי מרן, ואשר כל מקבליה העידו כי לא נפל מאום מדבריו ארצה וזכו לברכת שפע מיוחדת. מחזיקי התורה התומכים בלמעלה מ-500 עמלי תורה השקועים בתלמודה יום וליל, יכולים לזכות בסכין המיוחדת כתשורה אישית לביתם, לברכת עשירות וכבוד להם ולמשפחתם, כמזכרת נצח ממרן שר התורה זצוק"ל שודאי מעתיר עבורם בגנזי מרומים.

כידוע, מרן זצוק"ל עמד עד יומו האחרון בנשיאות הכוללים "רינה של תורה" ברחבי הארץ, ופעל רבות עבור המפעל הגדול אשר עלה וצמח בהנהגתו, תוך ביטויי הוקרה נדירים למחזיקי כוללים אלו. הוא נטה חיבה מיוחדת לכל המסייעים לקיומם והחזקתם של מאות האברכים, והתשורה הנדירה וברכתו הקדושה מבטאים את גודל וחשיבות הזכות של החזקת עמלי תורה לקראת ערב יום הדין, וזכיה בכוח התורה שתעמוד לתורמים על כף המאזניים.

בעקבות הביקוש הרב לקיום הסגולה המיוחדת, ובעיקר לזכות לעשותה בברכתו האישית לעושר וכבוד של מרן שר התורה, ומנגד עקב הכמות המוגבלת שנותרה בידי הנהלת הכוללים מהסכינים שבורכו על ידי מרן זצוק"ל לפני כשנה, כמעט ואזלה המהדורה הנדירה. ניתן לנסות ולקבל סכין מן המהדורה המוגבלת והיקרה בימים הקרובים בלבד כאן. לחצו כאן ותזכו בסכין נדירה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום