הזדמנות אחרונה לצרף שמות למעמד התפילה המרטיט בווילנא

צדיקי ומאורי הדור יקרעו את השמים בזעקתם על ציונו הקדוש של הגאון מווילנא • מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א, מרן שר היראה הגר"ב פינקל שליט"א ומרא דטהרות מרן הגר"י פישהוף שליט"א ישפכו דמעות כמים לישועת הכלל והפרט • הזדמנות אחרונה להוסיף שמות לתפילה

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 18.9.2022 | 07:27

מסע תפילות בווילנא | צילום: מתוך אתר קופת העיר

משלחת של גאוני וצדיקי הדור יוצאת למסע קודש אל ציונו של רבינו מאור הגולה, הגאון מווילנא זצ"ל, ובעוד שעות אחדות ייסגר חלון ההזדמנויות של מי שחפצים לצרף שמותיהם לתפילה במעמד המרטיט שיתקיים על הציון הקדוש, ויבקע שערי שמים.

לחצו כאן כדי לצרף שמות לתפילה במעמד המרטיט בווילנא>>>

לנוכח ריבוי מקרי הצער והצרה שבאו על עם ישראל בחודשים האחרונים, אורגנה משלחת של גאוני וצדיקי הדור שייצאו להתפלל על ישועת הכלל והפרט, ובמיוחד עבור התורמים למען קרנות הצדקה והחסד שהוקמו למען היתומים, האלמנות ומשפחות במצוקה קשה.

השולחים שמות לתפילה, יזכו ששמותיהם יוזכרו כחלק מרכזי במעמד תפילה מרטיט ונורא הוד, שייערך על ידי הרבנים הצדיקים שליט"א.

מי שלא שמע את בכיותיו קורעות הלב של מרן עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, בעומדו על ציונו של מאור הגולה רבינו הגר"א זצ"ל בווילנא, לא זכה לדעת מה היא תפילה אמתית בדורנו.
מי שלא שמע את דברי הכיבושין של מרן שר היראה רבי 'בנימין הצדיק' פינקל שליט"א, בעת רחמים ורצון בשעה שהלבבות נמסים בתפילה ושערי שמים פתחים לעומתם, לא ידע עד כמה יכול הלב להתרחב בתפילה, ועד כמה יכולה הכוונה לצאת ממעמקי הלב ולבקוע שערי שמים.

מי שלא זכה לראות את ההתרפקות של מרא דטהרות מרן הגר"י פישהוף שליט"א, על הציון הקדוש בווילנא, לא זכה להבין עד כמה גדול כח התפילה כשהוא בא על ידי חיבור עצום ונפלא של 'כל המחובר לטהור – טהור'.
ניתן להצטרף לשליחת שמות לתפילה ולהזכרה פרטנית של השמות על ידי הצדיקים הגאונים שליט"א, שיזכירו כל שם בפרטות על הציון הקדוש, במעמד התפילה רווית הדמעות ומלאת התחנונים לישועת הכלל והפרט.

לחצו כאן כדי לצרף שמות לתפילה במעמד המרטיט בווילנא>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום