תיעוד נדיר: מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בהדלקת נרות שבת בביתו

התיעוד שמתפרסם כעת לראשונה מציג זווית שמעולם לא תועדה, כאשר מרן ראש הישיבה מדליק את נרות השבת ^ לאחר הכנת הנרות נראה הגרי"ג אדלשטיין תורם לטהרת המשפחה ומתפלל לזכות התורמים

שימי פרקש | חרדים | תוכן שיווקי 18.9.2022 | 08:44

הגר"ג אדלשטיין | צילום: מותך הסרטון

לא בכל יום מתפרסם תיעוד שכזה: מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, דקות ספורות לפני כניסת השבת עומד כשארשת טהרה נסוכה על פניו, מיטיב את הנרות בעצמו ומיד לאחר מכן פונה ותורם ל'טהרת המשפחה', ומעתיר אל מול פני הנרות עבור התורמים לישועתם בכל העניינים, בגשמיות וברוחניות.

הרגע המיוחד, דקות אחרי הכנת הנרות, אותה בחר מרן ראש הישיבה לתרום לקופת 'טהרת המשפחה' איננה מקרית. כפי שהעיד הוא עצמו וכפי שהעיד מרן שר התורה רבנו הגדול הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל הרי ש"זכות זו תעמוד לו לראות צאצאים טהורים הולכים בדרך האבות והאמהות הק'", ומשכך ראה רבינו לנכון להרים את תרומת ה' בעת רצון של פניא דמעלי שבתא, כאשר מדליקים את נרות השבת, ואז הזמן מסוגל לבקש ולהתחנן לזרע כשר והגון, בנים צדיקים ותלמידי חכמים המאירים את העולם בתורה ובמעשים טובים ובכל מלאכת עבודת הבורא".

לתרומות לחצו כאן>>

 

התיעוד המרגש נחשף על ידי המרכז הארצי לטהרת המשפחה שבשנה האחרונה ציין שמונים שנה להיווסדותו בשנת תש"ב על ידי גדולי ומאורי הדור זצוקללה"ה. מאז המרכז עמל ויגע ללא לאות כדי ליישם את מטרתו ולהרבות טהרה בישראל.

כאמור, בשנה זו מציינים ב'טהרת המשפחה' שמונים שנים להקמתו. בעיצומם של ימי החושך השחורים של השואה הנוראה עמדו גדולי ישראל בעיניהם הצופיות למרחקים וייסדו את הגוף שיהווה בסיס לקיום הטהרה בישראל.

מאז, שמונים שנים רצופות, נמצאת טהרת המשפחה בליבת הטהרה בישראל. במאות רבות של ערים, מושבים, יישובים, קיבוצים, התיישבויות ובכל מקום שרק ניתן להעלות על הדעת, מדן ועד באר שבע ומקריית שמונה ועד אילת, בצפון, ובדרום, בערי הפריפריה המרוחקים וביישובי קו האמצע – הכתובת לטהרה ברורה; מי שיפעל ויעמול ללא לאות כדי להרבות טהרה בישראל הוא המרכז הארצי לטהרת המשפחה, מי שמנצח על המלאכה הוא הרב חיים לוי שליט"א, יו"ר המרכז הארצי לטהרת המשפחה.

לתרומות לחצו כאן>>

מאז תש"ב ועד תשפ"ב אין יום ללא עבודה אינטנסיבית; רק כדי לקבל מושגים על היקפי הפעילות האדירה של המרכז – בעצם ימים אלו פועלים נמצאים במרכז בשלבים שונים של הקמת שלושים (30!) מקוואות בעשרות יישובים ברחבי הארץ.

לא בכדי גדולי ישראל זצוקללה"ה ויבדלחט"א שליט"א, מכל העדות, החוגים, המגזרים והקהילות, סומכים את ידיהם כבר שמונים שנה ברצף על טהרת המשפחה. הם יודעים היטב כי כל פניה וכל בקשה מטופלת באופן נמרץ, במסירות נפש, כשפעילי המרכז לא נחים ולא שוקטים לרגע עד להעברת רוח הטהרה במקום נוסף בארץ.

עם המבט קדימה פונים בטהרת המשפחה לקראת שנתה ה-81, עסוקים עד מעל ראש בבנייתם וייסודם של עוד 30 מקוואות, נאמנים להגדרתם של כל גדולי ישראל, בכל השנים: מרבים טהרה בישראל.

לתרומות לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום