הכוחות האוקראינים ממשיכים להתקדם במזרח

חיילים אוקראינים כבשו מחדש את העיר הראשונה במחוז לוהנסק וכעת מתכוננים להחזיר את האזור כולו, כך הכריז המושל. הנשיא זלנסקי אמר כי הרוסים "נכנסים לפאניקה" וקרא לבעלי ברית להאיץ את התמיכה. ליז טרוס התחייבה שבריטניה תיתן לפחות 2.3 מיליארד ליש"ט לאוקראינה ב-2023

יענקי פרבר | חדשות בעולם 20.9.2022 | 14:52

חיילים אוקראינים משחררים עיירות אוקראיניות | צילום: צילום מסך

חיילים רוסים נכנסים לפאניקה בשעה שאוקראינה מתקדמת עוד יותר לתוך השטח הכבוש ליד חרקוב, כך אמר הנשיא ולודימיר זלנסקי. נשיא אוקראינה אמר הלילה (שלישי) כי המהירות היא כעת המפתח לדחיקת רוסיה בחזרה, הוא קרא לבעלי ברית להגביר את קצב משלוחי הנשק תוך הצהרה כי "עכשיו אנו בטוחים שלכובשים לא תהיה דריסת רגל על ​​אדמת אוקראינה".

זה קרה כשחייליו צעדו לתוך העיירה בילוהוריבקה, וחזרו למחוז לוהנסק חודשיים בלבד לאחר שרוסיה השתלטה עליה במלואה. המושל המקומי אמר כי הצבא מתכונן כעת להשתלט על כל האזור.

בינתיים, ראש ממשלת בריטניה ליז טרוס, התחייבה כי בריטניה תיתן לפחות 2.3 מיליארד ליש"ט לאוקראינה ב-2023. אחרי ארצות הברית, בריטניה היא אחת התורמות הגדולות ביותר של סיוע צבאי ואזרחי לאוקראינה.

כל חבילת תמיכה חדשה עשויה לכלול מערכות רקטות מהסוג שבו השתמשה אוקראינה לביצוע תקיפות מדויקות על עמדות פיקוד רוסיות, מחסני תחמושת וקווי אספקה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום