כ-250,000 איש עמדו בתור לראות את ארונה של המלכה

משפחת המלוכה מקיימת שבוע נוסף של אבל על המלכה לאחר הלוויה ממלכתית אמש, כאשר הטקס והתהלוכה נצפו על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם. ברחבי לונדון עמדו 250 אלף איש במשך 17 כדי לחלוק כבוד למלכה

יענקי פרבר | חדשות בעולם 20.9.2022 | 16:44

המלכה אליזבת בדרכה האחרונה | צילום: The Royal Family

כרבע מיליון איש עמדו בתור עד 17 שעות כדי לראות את ארונה של המלכה כשהוא היה מונח בווסטמינסטר. המספרים נחשפו על ידי מישל דונלן, שרת התרבות של בריטניה, לאחר שהמלכה שכיהנה בזמן הארוך ביותר במדינה נקברה בטירת וינדזור ביום שני.

דונלן אמרה כי המשרד שלה עדיין "בודק את המספרים" כדי לחשב כמה אנשים עמדו בתור במשך שעות בלונדון כדי לראות את ארונה של המלכה בווסטמינסטר, אבל היא מאמינה שהנתון עומד על כ-250,000. משפחת המלוכה מקיימת שבוע נוסף של אבל על המלכה לאחר הלוויה ממלכתית ביום שני, כאשר הטקס והתהלוכה נצפו על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם.

דונלן אמרה שרוב הבריטים רואים את עלות הלווייתה של המלכה כ"כסף שהושקע היטב", אך היא לא יכולה לקבוע מהי העלות הזו. כשנשאלה ב"סקיי ניוז" על עלות ההלוויה, היא אמרה: "אני לא בטוחה בעלות המדויקת, אבל כפי שאמרתי, אני חושבת שהציבור הבריטי יראה שזה כסף שהושקע היטב.

"זו הייתה תחושה נהדרת שהקהילה מתאחדת. אני תמיד חושבת על המלכה המנוחה שלנו כעל הדבק שהפגיש את החברה", הוסיפה. בהלוויה של המלכה במנזר וסטמינסטר השתתפו מאות ראשי מדינות, כשלונדון מלאה באבלים, האירוע היה מבצע השיטור הגדול ביותר שבוצעה על ידי משטרת המטרופולין של לונדון.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום