הכבאים נכנסו לתוך דירה בוערת ומה שגילו השאיר אותם בהלם

אזרחים אחראיים שהבחינו במחזה הזעיקו את כוחות הכיבוי, שפרצו לחדר וגילו נער משחק עם חבריו מבלי להיות מודע לגודל ההמולה שבחוץ | "שמתי סרטון של אח בוערת על המסך בשביל האווירה, הייתי עם אוזניות אז לא שמעתי כלום", סיפר הנער

חזקי ניימן | חדשות בארץ 22.9.2022 | 14:03

''הלהבות'' שעלו מהדירה של משפחת פרץ | צילום: צילום: העולם הבוקר

אזרחים שעברו ליד בניין בבאר שבע בלילה בסוף השבוע האחרון, הבחינו בלהבות שעולות מאחת הדירות. הם הזעיקו את כוחות הכיבוי וההצלה, אך כשהם פרצו לדירה גילו כי מדובר בשומר מסך של אח דולק שהוקרן על מסך גדול. מאחורי הסיפור המוזר הזה עומד אריאל פרץ בן ה-15 שסיפר בחדשות 13, יחד עם אביו דניאל על שאירע באותו לילה.

"שיחקתי בחדר שלי בשעה 1 בלילה עם חברים", סיפר אריאל, "בשביל האווירה שמתי ברקע של המחשב שומר מסך של אח בוער. אחרי כמה זמן פתאום כבאי פתח לי את הדלת של החדר. לא הבנתי מה קרה, פתחתי את החלון וכל השכנים שלי היו בחוץ, משהו כמו 40 איש והייתי בהלם. כולם ראו מבחוץ חדר חשוך ואש בוערת מחוץ לחלון".

"שמתי שירים ברקע והייתי באוזניות עם חברים שלי", השיב לשאלה "איך לא שמע כלום?". לדבריו, "בהתחלה נבהלתי כשראיתי את כוחות הכיבוי כי חשבתי שחוטפים אותי, אבל אחרי שהבנתי מה קרה הופתעתי ממש". אריאל הוסיף כי "כשסיפרתי לחברים שלי מה קרה הם צחקו עליי בטירוף והיה סתלבט גדול עליי".

דניאל, אביו של אריאל, סיפר בתוכנית "העולם הבוקר" את הגרסה שלו לאירוע: "ב-1 וחצי בלילה התעוררנו מדפיקות בדלת וצלצולי טלפון בלתי פוסקים. לא התעוררתי מהרעש שהיה בחוץ. לא הבנתי למה השכנה מתקשרת כל כך הרבה. לאחר מכן, אני מסתכל ורואה בטלפון שעוד שכן מתקשר אליי ואשתי החליטה להתעורר ואמרה לי שיש משהו מוזר כי יש אמבולנס וכיבוי אש מחוץ לבית".

"הלכתי לשירותים ולא הבנתי מה קורה. אשתי פתחה את הדלת ונכנס איש כיבוי וטייל בבית עם פנס ולא הבנתי מה קורה פה. הוא נכנסו לחדר של אריאל וראה את שומר המסך של האש. אריאל לא הפסיק לצחוק ולא הבין מה גודל הבעיה. כשראיתי את השומר מסך שאלתי אותו למה אתה שמת את זה? הוא ענה לי שזה בסה"כ זה לאווירה נעימה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום