ביקור נדיר: נתניהו ייפגש עם הגר"ג אדלשטיין • כל הפרטים

ברקע הביקורת החריפה שהשמיע השבוע ראש הישיבה הגר"ב שרייבר נגד ראש האופוזיציה נתניהו, האחרון יתקבל מחר לביקור במעונו של מנהיג הציבור הליטאי ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין

ארי קלמן | חרדים 22.9.2022 | 23:12

הגר"ג אדלשטיין/בנימין נתניהו | צילום: שלומי כהן/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כחודש אחרי שבית ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין דחו בקשה לקיים פגישה בין יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו למנהיג הציבור הליטאי, נתניהו צפוי להגיע מחר (שישי) לפגישה בבית ראש הישיבה בבני ברק.

נתניהו יגיע בצהרי יום שישי לבית ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין ברח' ראב"ד 17, פגישה שתתקיים 39 ימים בלבד קודם הבחירות המכריעות.

במקור נתניהו ביקש לפגוש את ראש הישיבה כדי להשפיע עליו בחילוקי הדעות בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' שאיימו לפצל את 'יהדות התורה', אך אז סירבו אנשי הבית לקיים את הפגישה.

כעת הפגישה החריגה בין נתניהו למנהיג הציבור הליטאי תתקיים במסווה של ברכה לקראת השנה החדשה, כאשר נתניהו יוכל להציג תמונה של תמיכה חרדית גורפת בו, כמועמד הימין לתפקיד ראש הממשלה.

הפגישה מגיעה גם ברקע הדיווח ב'בחדרי חרדים' על ביקורת שהשמיע נגדו בכיר ראשי ישיבת 'קפלן' הגאון רבי בונים שרייבר, שהתבטא נגד הנאמנות המחולטת של המפלגות החרדיות לגוש נתניהו. ראש הישיבה התבטא בין הייתר כי "נתניהו הוא עוכר ישראל, מגדולי מחטיאי הרבים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום