פיגוע בשומרון: ירי לעבר אוטובוס ומונית, אדם נפצע קל

אדם נפצע קל בפיגוע ירי שאירע באזור ההתנחלות אלון מורה | צה"ל מבצע סריקות אחר המחבלים, שירו לעבר אוטובוס ומונית | ראש המועצה האזורית שומרון קורא לצאת למבצע: "הממשלה מסרבת להכיר במציאות"

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 2.10.2022 | 07:45

הרכב שנפגע | צילום: המועצה האזורית שומרון

פיגוע נוסף: פלסטינים פתחו הבוקר (ראשון) בירי לעבר אוטובוס ורכב פרטי בין אלון מורה לבית פוריק, באזור שכם. כתוצאה מהירי נפצע בגבו גבר כבן 40, תושב השומרון. מצבו מוגדר קל והוא פונה לבית החולים. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר המחבלים.

 

מהמועצה האזורית שומרון נמסר כי אנשי אגף הביטחון של המועצה הוקפצו למקום. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הנחה את צוותי החירום של האגף לשירותים חברתיים, לסייע במעגלים השונים.

על רקע הפיגוע, ראש מועצת שומרון תוקף את הממשלה, שלדבריו, על אף העלייה הברורה בטרור ובחומרתו אינה מורה לצאת למבצע רחב היקף לפגיעה בתשתית הטרור ברשות הפלסטינית.

"עוד אירוע חמור שהסתיים כמעט בנס, הממשלה הזו מפקירה את התושבים שלה לגל טרור, שהשרשות הפלסטינית מחממת", אומר דגן. "הממשלה הזו מסרבת להכיר במציאות, מסרבת לצאת למבצע התקפי חומת מגן 2, מסרבת לאסוף את הנשקים ומסרבת להחזיר את המחסומים".

לדברי ראש המועצה, "אנחנו רואים פיגוע אחרי פיגוע, הכתובת על הקיר והיא מדממת, יש כאן אירועי ירי ופצועים יום אחר יום, זה עלול להגמר באסון. אני קורא לממשלה להתעשת. הודיעו על יציאה למבצע רחב לפגיעה בתשתית הטרור ביו"ש. תפסיקו להפקיר את התושבים בשומרון ובשאר חלקי ישראל לגל הטרור הזה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום