נכדתו של הרב קוק נפטרה והותירה ארבעה יתומים

טרגדיה קשה בירושלים עם פטירתה של הגב' יוכבד טעפ ע"ה * בשש השנים האחרונות יצאה ונכנסה מאשפוזים חוזרים ונשנים תוך שהיא מתמודדת עם ייסורים קשים במיוחד * טובי הרופאים ניסו למצוא מזור למחלתה, ונותרו אובדי עצות * למרות הכל המשיכה לסייע לבעלה בקידום וסיוע לנוער בסיכון

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 3.10.2022 | 10:59

בהלוויה במוצ"ש | צילום: באדיבות המצלם

הלוויה כואבת במיוחד התקיימה במוצאי השבת האחרונה מבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים, להר המנוחות שבפאתי העיר. מאות רבות צעדו אחר מיטתה של הגב' יוכבד טעפ, רעייתו של הרב איתמר טעפ יבלחט"א, ראש ישיבת 'בר דעת' המעניקה מעטפת ביתית ותומכת לבני נוער המתמודדים עם קשיים חריגים.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומיה של יוכבד טעפ ע"ה>>>

הגב' טעפ היתה נכדתו של רבה של רחובות הגאון רבי שמחה הכהן קוק, רב בית הכנסת 'החורבה' בירושלים. אביה היה הרה"ג רבי ישעיהו הלוי שיפמן זצ"ל, ראש כולל אברכים ב'רמת שלמה'.

את כל כוחותיה ומרצה הקדישה הגב' טעפ בעמידה לצד בעלה ותמיכה במפעלותיו הכבירים. כשהוא מלווה בתמיכתה ובסיועה הנמרץ, היה בין מייסדי ארגון 'לב שומע', ובהמשך הקים את הישיבה 'בר דעת' שבראשה הוא עומד, ורבים השיב מעוון במסגרתה, כשהוא מציל בני נוער רבים מהידרדרות אל הרחוב על כל המשתמע מכך רח"ל.
לפני כשש שנים אובחנה יוכבד טעפ כלוקה במחלה הממאירה הארורה. מאז הפכו חייה לסיוט מתמשך, היא נעה בין התקווה לכאבי התופת שליוו אותה, וגם הרופאים העידו שרמת הייסורים שסובבים אותה חריגה מאוד גם בקרב המטופלים הקשים ביותר.

חודשים אחדים לאחר שאובחנה עם המחלה, ילדה את בתה הרביעית, ולפני שזכתה לחגוג את יום הולדתה השישי, היא התייתמה מאמה.
במשך השנים שחלפו מאז פרצה המחלה, היתה הגב' טעפ 'אורחת קבועה' בבתי החולים 'שערי צדק' ו'הדסה'. היא יצאה ונכנסה מאשפוזים רבים מספור, ובכל זאת, ניצלה את הימים שבין אשפוז לאשפוז כדי להותיר חותם בנפש ילדיה הרכים, לחנך אותם ליראת שמים ולמידות טובות, וכן דחקה בבעלה להמשיך בעבודת הקודש עם בני הנוער בסיכון, למרות כוחות הנפש הגדולים שהעבודה דרשה ממנו בשעה שרעייתו התמודדה עם ייסורי איוב.

בשבת 'שובה', פרשת 'וילך', השיבה נשמתה הטהורה ליוצרה, ובמוצאי שבת הובאה למנוחות, כשקהל גדול צועד אחר מיטתה.
המשפחה נותרה עם חובות כבדים בגלל הוצאות המחלה, האלמן הרב איתמר טעפ יבלחט"א, חי עם ארבעת ילדיו היתומים בדירה שכורה. הם זקוקים לעזרה וסיוע דחוף, והציבור נקרא לעמוד לימינה של המשפחה שהקדישה את כל כולה למען הציבור.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומיה של יוכבד טעפ ע"ה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום