"יש ילדים שאין להם מה לאכול בחג"

'בית התבשיל' בהיערכות לחג הסוכות תשפ"ג: כך תזכו לקיים גם השנה את המצווה הסגולית: לארח בחג הסוכות 'אושפיזין' רעבים • גם אתה משתוקק לארח בחג הסוכות יהודי רעב בסוכתך, ולהתברך מפי שבעת ה'אושפיזין'? 'בית התבשיל' יגשים לך בעז"ה את משאלתך בדרך המהודרת והמעולה ביותר

כל רגע בשיתוף 'בית התבשיל' | חרדים | תוכן שיווקי 6.10.2022 | 10:50

מזון לנזקקים | צילום: מתוך אתר בית התבשיל

בתוך המרוץ המלבב של ערב חג הסוכות, אחר הלולב והאתרוג, בניית הסוכה וההכנות לחג, יהודים בעלי נפש, ישראל קדושים, טרודים בימים אלו בעוד משימה חשובה: להשיג אורח הגון שיתארח אצלם בחג הסוכות הקרוב.

לחצו כאן ותרמו לנזקקים לפני החג>>>

אין לך יהודי שאינו משתוקק בעומק ליבו לארח על שולחנו בתוך הסוכה יהודי רעב, נזקק. כולנו גדלנו על הזכות העצומה שבהענקת אוכל ליהודי רעב – שבכוחה להציל ממוות לחיים, במיוחד כשאנחנו יושבים בתוך הסוכה ומזמינים את ה'אושפיזין' להסב עמנו בצילא דמהימנותא.

"ובעי למחדי למסכנא – וצריך לשמח גם את המסכנים בחג הסוכות" אומר לנו הזוהר הקדוש (פרשת אמור, מתורגם) "ומי שיושב בצל האמונה של הסוכה ומזמין את האושפיזין - האורחים העליונים, אורחי האמונה, ואינו נותן את חלקם לעניים, קמים הצדיקים משולחנו ומסרבים לאכול מסעודתו באומרם 'אל תלחם את לחם רע עין וכו'', וממשיך הזוהר במילים נוראות על כך.

"ולא יאמר אדם, אוכל ואשבע ואשתה תחילה, ומה שיישאר אתן לעניים, אלא ראשית הכול ייתן לעניים. ואם הוא נוהג כהלכה ומשמח את העניים ומשביע אותם, הקב"ה שמח עמו, ואברהם אבינו קורא עליו 'אז תתענג על ה'', וכן כל אחד מהאושפיזין מברך אותו", עכל"ק.

יהודים רבים מתהלכים עם חלום כמוס בליבם: לארח ולהכניס לתוך סוכתם אורח אמיתי, כמו שכתוב בספרים הקדושים: יהודי רעב, אביון שאין לו היכן לאכול את סעודת החג, לקיים בו בשמחה ובהידור את המצווה ולזכות לכל הברכות הכתובות בזוה"ק על מי שזוכה במצווה הנשגבה להכניס אורחים בעת רצון סגולית זו, לסוכתו פנימה.

לחצו כאן ותרמו לנזקקים לפני החג>>>

אלא מאי, לא לכל אחד מתאפשר להכניס לתוך סוכתו יהודים עניים רעבים וגלמודים, מסיבות שונות, לא תמיד זה פשוט. אבל מאידך, החובה והמשימה לדאוג ליהודים הרעבים בחג הסוכות עדיין קיימת ומוטלת על כתפי כל יהודי הנכנס לסוכתו ומשתוקק להזמין את שבעת האושפיזין.

 כאן בדיוק נכנס לתמונה ארגון החסד המופלא 'בית התבשיל' המשמש כ'מתווך' וכ'ידא אריכתא' של כל יהודי המשתוקק להכניס אורחים, להאכיל יהודים רעבים. הא כיצד? אתם תורמים סעודות חג ו'בית התבשיל', השליח הנאמן שגדולי הדור שליט"א סמכו ידיהם עליו - שולח אותם היישר אל מפתן סוכתם של משפחות רעבות שהסעודה שלכם תאיר להם את החג באור יקרות.

בימים אלו, הימים הטרודים והעמוסים במצוות עובדים ב'בית התבשיל' סביב השעון, יום ולילה במשמרות, על הכנת אלפי סעודות חג הסוכות שיישלחו עד מפתן סוכתם של משפחות רעבות ויהודים קשישים וגלמודים רעבים ומסכנים שאלמלי תרומתכם יישבו בחג הסוכות מול שולחן עלוב וריק להחריד.

זאת במקביל לסוכת החסד הפועלת בחצר 'בית התבשיל' בבני ברק בכל ימי חג הסוכות, בה מקבלים יהודים גלמודים ורעבים את סעודתם.

השנה, בליל חג הסוכות תשפ"ג, כשתיכנס ברגל ימין לתוך הסוכה שלך בעז"ה, אתה תדע שגם אם לא רואים אותם בפועל בתוך הסוכה, הרי שזכית להאכיל את ה'אושפיזין' הרעבים בדרך המהודרת והמכובדת ביותר,  ברגעים אלו יושבת משפחה יהודית ומתענגת על סעודת חג שאתה! שלחת אליהם.

נכנסים לאתר של בית התבשיל ושולחים סעודת חג הסוכות למשפחה רעבה וזוכים לברכותיהם הקדושות של שבעת האושפיזין ככתוב בזוהר הקדוש, לשפע ברכה ושמחה כל השנה בעז"ה!

לחצו כאן ותרמו לנזקקים לפני החג>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום