הייתה כמעט בלי הכרה ונפרדה מבתה בחיוך

נכדתו של הגאון רבי שמחה הכהן קוק זצ"ל, רבה של רחובות, הותירה אחריה ארבעה יתומים, כשהגדולה בת 14 והקטנה בת חמש * בני המשפחה מספרים על המאבק, הטיפולים הניסיוניים וחיוך הפרידה המרגש

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 6.10.2022 | 10:19

לווית גב' טעפ | צילום: באדיבות המצלם

ימי השבעה נקטעו באיבם, עם כניסתו של היום הקדוש, יום הכיפורים, אבל בני משפחתה של יוכבד טעפ ע"ה, עדיין לא הספיקו לעכל את הבשורה המרה שנפלה עליהם בפתע פתאום.
"זה לא שלא ידענו שהיא במצב מאוד קשה", מספר אחד מבני המשפחה, "כבר שש שנים שחרבו של מלאך המוות מרחפת מעל ראשה. כולם ידעו שהיא מצויה בין חיים למוות, ובכל זאת, התקווה לא הפסיקה לפעום בלבנו, וגם הרופאים לא צפו שזה יקרה מהר כל כך".

לחצו כאן כדי לסייע ליתומיה של יוכבד טעפ ע"ה>>>

המשפחה לא ויתרה. כל טיפול ניסיוני אפשרי בוצע למענה. הם העדיפו לגור בדירה שכורה כדי לממן את הוצאות הטיפולים. החובות הלכו והתגבהו, אבל הם לא הסכימו להרים ידיים ולוותר על יוכבד.

בימים האחרונים לחייה היא היתה במצב קשה מאוד, ביומיים האחרונים היתה בלי הכרה, כך לדברי הרופאים המטפלים, אבל נדמה היה שהיא מתאוששת מעט, וכבר התחילו ההכנות לקראת ההעברה שלה להוספיס טיפולי.
בינתיים באה הבת הגדולה, בת 14 בלבד, לבקר את אמה, שלמרות שמבחינה רפואית היא הוגדרה כמחוסרת הכרה, היא התעוררה וחייכה לבתה.

בתוך זמן לא רב התברר שהיה זה חיוך של פרידה כאובה ומייסרת מאוד.

"אשה של מסירות נפש", כך מגדירים המכרים את הגב' יוכבד טעפ ע"ה, שגדלה בבית שכל כולו אהבת ישראל, והקימה גם היא בית ברוח זו.

בעלה, הג"ר איתמר טעפ יבלחט"א, עוסק רבות בקירוב וחיזוק בני נוער המתמודדים עם קשיים לא שגרתיים, הוא אחד ממייסדי הארגון החשוב 'לב שומע' שמחולל גדולות ונצורות בתחום, ואף עומד בראש מוסדות 'בר דעת' שהקים במיוחד עבור הנערים היקרים הזקוקים לאוזן קשבת ולכתף תומכת.

בכל מפעלותיו עמדה רעייתו לימינו, תמכה ועודדה, ונרתמה בכל הזדמנות כדי לסייע בכל דרך אפשרית.

יוכבד ע"ה, היתה נכדתו של הגאון רבי שמחה הכהן קוק זצ"ל, רבה של רחובות, ומי שהיה ידוע בגישתו האוהבת ומקרבת לכל יהודי מישראל. אמה, אסתר תבלחט"א, המשיכה גם היא את מסורת אביה, והנחילה אותה לבתה המנוחה ע"ה. האב, הגאון רבי ישעיהו הלוי שיפמן זצ"ל, מגדולי תלמידי החכמים בירושלים עיה"ק ראש כולל אברכים ב'רמת שלמה', ובעל יסורים גדול, שנפטר לפני תשע שנים בגיל 57.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומיה של יוכבד טעפ ע"ה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום